Dromen verklaren?

Onderwerp zegt het al een beetje…



Mijn vraag? Zijn er hier mensen die een beetje thuis zijn in het verklaren van dromen? Of hier wat meer vanaf weten?



:think:

@Huggie wrote:

Onderwerp zegt het al een beetje…



Mijn vraag? Zijn er hier mensen die een beetje thuis zijn in het verklaren van dromen? Of hier wat meer vanaf weten?



:think:




Ikzelf niet hoor, maar ik heb het weleens op zijn site over dromen gezet en daar kwam niet veel uit.



Wat ik wel uit ervaring kan vertellen is als je vaak een beetje door denkt je zelf vaak wel een droom kan verklaren.

En ik ben helemaal niet spiritueel of zo erg nuchter en beide beentjes op de grond, en zelfs mij lukte het.

Ben ik ook altijd wel benieuwt naar :think:





Ik was vande week net op een cruisse schip aangekomen en toen werd ik wakker gemaakt door mijn man :mrgreen: was ik gratis op vakantie geweest zeg hahahah :wink:





Ik heb er een boek over maar snap er geen biet van :shifty:

Ik heb hier een boek waarbij je zoekt op woorden die in je droom voorkwamen. Maar of je er iets aan hebt…?

Op de radio is er steeds reclame voor een nieuw boek welke droen verklaard. Ik heb een oud boek, welke ook erg interessant is.



De indianen zeggen altijd dat we onze dromen moeten koesteren, ook als je 100 keer vermoord bent in 1 nacht :wink:

Hhhmm ok, thanks.



Het is een hele vreemde droom, die me erg in zijn macht heeft.

Misschien moet ik 'm zelf maar even uitpluizen…

Huggie soms is het ‘makkelijker’ verklaren wanneer iemand je over je droom verteld die zelf niet betrokken is. Die niets weet over je dagelijks leven ed, en je wat hints en tips geeft waar ze dan aan denken ipv dat jij een verklaring probeert te vinden die aansluit bij je eigen leven.

Verder weet ik er weinig van, het enige wat ik weet is dat het niet allemaal klinkklaar is bv als je droomt over de dood oid dat dat juist staat voor een nieuw begin een nieuwe reis zeg maar ipv dat er daadwerkelijk iemand dood gaat. En er was ook iets met zwangere vrouwen die nogal vaak dromen over uitvallende tanden. :o (mss toch een link met heel vroeger dat vrouwen vaak wolf in de tanden kregen ze ze nog zeiden ieder nieuw kindje kost een tand?)