Dromen en nachtmerries?

Hoi,

onze dochter nu 2maanden doet de laatste tijd raar tijdens haar slaap echt schoppen met d’r beentjes en slaan met d’r armpjes en soms een huiltje terwijl ze gewoon slaapt. dit doet ze ook op dagen dat het gewoon rustig was hier thuis en nergens zijn geweest.

kan ze nu al dromen of nachtmerries hebben??? vind het zo zielig om te zien.

ze slaapt overigens al in een slaapzakje

Het kunnen ook darmkrampjes zijn…

En tijdens hun slaap verwerken baby’s (en kinderen en volwassen) alles wat ze overdag hebben meegemaakt, dus daar kunnen ze ook wat onrustig van slapen.

Mijn zoontje huilt ook wel eens in zijn slaap. Ik ga als hij huilt naar hem toe om te kijken of hij honger heeft, maar soms blijkt hij gewoon te slapen. Vaak vind ik hem ook dwars in zijn bed :think:

Ik denk idd dat baby’s de indrukken verwerken die ze hebben opgedaan toen ze wakker waren.

@sassie1980 wrote:

Het kunnen ook darmkrampjes zijn…

En tijdens hun slaap verwerken baby’s (en kinderen en volwassen) alles wat ze overdag hebben meegemaakt, dus daar kunnen ze ook wat onrustig van slapen.

darmkrampjes lijken het niet te zijn denk ik tenminste… ze heeft er tot 2weken geleden erg veel last van gehad en toen opeens niet meer… ook de infacol afgebouwt en inmiddels gestopt :slight_smile: windjes laat ze veel (de stinkerd :silenced: ) en ook boertjes :mrgreen:

vanacht heeft ze weer heel rustig geslapen terwijl ze best een drukke dag heeft gehad… :think: snap het niet meer :mrgreen:

hier is t ook huilen in de nacht, ik geef meestal speentje en dan slaapt ze weer verder

@groenelimo wrote:

hier is t ook huilen in de nacht, ik geef meestal speentje en dan slaapt ze weer verder

speen neemt ze niet aan, word ze boos :wink: