Drinkduur fles 80cc

Hallo,



Onze kleine van 9 dagen oud doet op het moment nog geen 5 minuten over 80cc voeding (Nutrilon HA). Terwijl ze er volgens de wijkverpleegkundige zon 15 minuten over moet doen.

Heel af toe spuugt ze een beetje uit, niet echt spugen, maar meer een golfje.



We gebruiken de difrax S-fles met de kersspeen Small.

De wijkverpleegkundige zei dat we een 1-2-3 speen moesten gebruiken,

Alleen in dat geval doet ze nog korter over de fles.

Dus die speen heb ik al weer in de kast gegooid en weer terug naar de Small.



Wat is nu het beste, een ander merk fles proberen of gaat ze vanzelf met meer voeding er langer over doen?



Jacob

Ik zou een andere fles gaan proberen, want het is wel erg snel.



Ik heb goede ervaring met de aventflessen en dan speen 1 (met een gaatje)…

hier draaien we de flesjes gewoon iets strakker vast en hup ze doet er ineens wel 20 minuten over :oops:

@jacsansil wrote:

hier draaien we de flesjes gewoon iets strakker vast en hup ze doet er ineens wel 20 minuten over :oops:




Ja, nou strakker vastdraaien krijg ik dus echt niet voor elkaar…

Morgen is een avent fles/speen halen en dan zullen we wel is kijken…

Wordt vervolgd

hier ook goede berichten over de avent speen en fles…

alleen krijg het idee dat ze met de nummer 1 speen toch nog best lang over doet…

met welke leeftijd (ofzo) kan je overgaan op nummer 2 speen? of is dat een kwestie van proberen??

oja mijn dochtertje is morgen 8 weken…



groetjes erica

ik heb ook super ervaringen met de aventfles.

had eerst difr@x maar pffff daar raakte ik erg gefrustreerd van.

Vreemd :think: …bij ons was het juist zo dat ze de aventfles sneller leeg had dan de difraxfles. En he is inderdaad zo dat en standen-speen nog sneller gaat dus dat is geen oplossing :naughty: .

Hier ook avent fles maar met speen 1 idd soms ook wel heel lang

Nou we hebben er 1tje aangeschaft, alleen op het verkeerde moment getest, Naomi was net uit bad dus ze kwam totaal niet ver… Morgen maar opnieuw kijken hoe het gaat

Onze dochter is ook een hele snelle drinker.

Ze dronk de fles van 80cc ook in 5 min leeg.



Nu krijgt ze 135 cc en doet ze er ongeveer 10 min over. Ik heb de advent fles met speen nr 1.



Gr Yvonne

Nou doet ze er met de advant fles met speen 1, 15 -20 minuten over en drink ze hem leeg…

dat is toch goed? volgens mij moeten ze er ongeveer zolang overdoen.



ik ben inmiddels zelf overggegaan naar speen 2 van avant, mijn dochtertje deed in het begin ook rond een half uur erover, en nu netjes een kwartiertje…



wat een gepuzzel he?! met die spenen en flesjes…ppfff :stuck_out_tongue:



groetjes erica

Ik heb ook de Avent-fles voor mijn dochters. Ik ben deze week over gegaan naar speen nr. 2. De dames doen er nu netjes 15 - 20 min. over.