Drink vraag

succes!

enne… de beker ff goed opbergen, uit zicht dus! Dat ze hem helemaal niet ziet (ook niet als je ff keukenkastje opendoet…)

Met het eten de difrax drinkbeker geprobeerd

Ze wou het :dance:

Marrrrrrrrrr ze doet haar mond open en ze giet het als het ware naar binnen en motten he :mrgreen: :roll:

prima, begin is er! En nu door blijven gaan met deze beker!!

Doen we

Wel jammer dat ik alle slabjes heb weggedaan he :mrgreen:

Was handig geweest voor het motten :lol:

je hebt toch wel theedoeken/handdoeken??? Werkt ook hoor!!

hebben we plenty dus dan dat maar :mrgreen:

Ik heb mijn kindjes in het begin uit een glas laten drinken. Dat ging eigenlijk meteen best goed en ik denk dat dat o.a. kwam doordat ze door het glas konden kijken en tegelijkertijd konden drinken. Want met een beker ging het een stuk minder goed. Wie weet een goede tip?

Wanneer MOETEN ze uit een gewone beker drinken?

Is daar een tijdslimiet voor? Ik denk dat je je kind moet volgen. De een kan het sneller als de ander. Wij hebben het dus nooit gestimuleerd en geoefend. Ik kwam erachter dat hij het kon toen ik bij vrienden was en geen rietjesbeker mee had. Ik ben er ook heel makkelijk in, hij hoeft van mij niet uit een gewone beker te drinken, hij mag het van mij!

Dat wist ik helemaal niet Cell. Weer wat geleerd :wink: ! Dan ga ik Lars ook vaker een gewoon bekertje aanbieden dan de rietjesbeker. Want hij kan dat wel, maar in dit gebeuren ben ik misschien lui aangelegd :lol: !