Ik Heb zaterdag een positieve ovulatie test gehad, we zijn toen ook aan de klus gegaan. Gisteren had ik lage rug pijn en vandaag het gevoel dat ik ong moet worden.
Wie heeft dit ook mee gemaakt en wat hout dit in?
Groetjes Jessie33
Klinkt gewoon als je eisprong! Nix aan de hand denk ik hoor!
Maak je je daar zorgen om dan? :think:
Nee ik maak me op zich geen zorgen maar volgens de ovulatie test is de eisprong tussen de 24-48 uur maar die zijn dan allang voorbij toch of niet dan?
Daarom vroeg ik het mij af
Groetjes Jessie33
Ja, maar wanneer je ovutest positief is wil niet altÃjd zeggen dattie er meteen aankomt hoor, je eisprong, er kan wat “speling” in zitten!
Hallo affi
Dankje voor je reaktie, en we gaan nog maar eens klussen :oops: voor de zekerheid.
Groetjes Jessie33
lage rugklachten en buikpijn kan ook komen door het (enthousiast) klussen he
@Heksje wrote:
lage rugklachten en buikpijn kan ook komen door het (enthousiast) klussen he:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sowieso hoeft de “pijn” die je denkt te voelen bij de eisprong niet van de eisprong zelf te komen. Het kan goed dat je al een paar dagen eerder last hebt of juist wat later.
Dankje voor jullie reaktie’s en we wachten maar af op de nod!
Meer kunnen we nu toch niet doen. :lol: :lol: :lol: :lol:
Groetjes Jessie33
ik heb ook vaak last van mn rug hoor als ik eisprong heb
Kon je af en toe maar even in je lichaam kijken he, zou zo handig zijn!
Suc6
jah… idd… wat zou het leven dan een stuk makkelijker zijn
Klinkt mij heel bekend! Ik had destijds op vrijdag een posi ovu-test en dinsdags lage rugpijn en ongi krampen. Vervolgens bleef de ongi uit en bleek ik zwanger te zijn :mrgreen: ! Hopelijk is dat bij jou ook het geval! Succes met wachten en ik duim voor je!
Hallo Leentje22
Ik heb sinds dien nergens geen last meer van, en normaal hou ik tot mijn nod een gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan worden.
Had je dit toen ook?
Ik voel nu echt niks meer, niet eens mijn rug. En mijn nod is pas volgende week grrrrr.
Wachten duurt lang.
Groetjes Jessie
:mrgreen: