dringende vraag

Ik kom net van de gyn af niets aan de hand stap ik de auto uit heel mijn broek nat bij mijn kruis… nu andere broek aan gedaan om het in de gaten gehouden…heb nu ook allemaal steken in mijn kruis…

maar heb er helemaal niets van gevoeld dat ik dat verloor kan dat dan wel?

door die steken kan ik zelfs niet eens recht blijven staan…

kan het zijn dat ik dan dadelijk weer wat verlies en hoeveel tijd zit daar meestal tussenin?

xx

Ik geloof dat ik toch even je gyn zou bellen, hoe ruikt je broek? Ruikt het naar urine of zoet?

Bellen hoor!

En verlies je ook wat als je hard op je hand blaast?

Het kan ook gewoon afscheiding zijn hoor wat je verliest.

Idd even op je hand blazen, verlies je dan weer vocht bellen.

het is echt heel nat dus afscheiding zo veel lijkt me wel raar… was net naar de wc geweest van te voren… ik heb niet echt het idee dat ik het ook verlies als ik op mijn hand blaas :think:

maar kan het wel dat ik nu even niks meer verlies en dan vanavond over een paar uurtjes wel bv? of hoe werkt dat? en dat voel je toch als je dat verliest of niet?

ik wacht nog heel even af als ik nog een keer wat verlies ga ik meteen bellen…heb helemaal steken onderin af en toe een felle steek dan kan ik ook niet recht blijven staan maar daarna als die steek weg is gaat het weer

Zou met het indalen te maken kunnen hebben.

Hou het goed in de gaten en bij twijfel altijd bellen hoor.

ja zal ik doen… ik hoorde alleen net van de gyn dat hij in een stuit ligt hij heeft altijd in hoofdligging gelegen en is nu gedraaid…dus dan kan hij toch niet indalen of wel??

Ook grote hoeveelheden aan afscheiding kan. Verder kunnen de steken die voelt, zijn omdat het kindje aan het indalen is. Dan komt het kindje met hoofdje in je bekken vast te zitten en dat kan flink pijnlijk zijn.

Maar als je het niet vertrouwd, gewoon bellen met de gyn. Ik heb het ook een paar keer gehad. Ik mocht gewoon zonder problemen langskomen om het verlies te laten checken of het vruchtwater was of niet.

Hoe het werkt met het verlies van vruchtwater, of dat je dat ook later in de avond kan verliezen en hoeveel tijd ertussen hoort te zitten, weet ik niet.

Met het kontje indalen kan zeker wel volgens mij.

bedankt voor de reacties…waarschijnlijk was het geen vruchtwater ben daar op getest gisteren avond in het ziekenhuis ook ctg gemaakt zag er goed uit… nu het rare hij lag smiddags op de echo toen ik een controle had in een stuit terwijl ik van te voren dacht dat hij ingedaalt was…maar dus nog niet ver genoeg nu lag hij om half negen savonds tijdens die volgende echo in hoofdligging en heel diep ingedaalt zei ze…maar nu heb ik vannacht het gevoel gehad dat hij weer gedraait is in een stuit… weet eht niet zeker maar zo voelt het wel…

maar ons mannetje loopt achter in groei misschien dat hij daarom nog zoveel kan draaien wel raar iig…

kan ook aan de grote van de baarmoeder liggen …

Mijn zoon draaide van boven naar onder tijdens de bevalling :shock: zoveel ruimte had hij.

Ik dnek dat je kindje nog zeker kan draaien met 31 weken. ik geloof dat ze pas over KS beginnen als het met 36 weken nog ins stuit ligt …

ik dacht toch 36 weken, niet helemaal zeker…

Bij een eerste kindje houden ze bij de meeste zhuizen idd 35/36 weken aan en doen dan indien de ouders het ook willen nog een draaipoging.

2e en volgende kindjes hebben vaak nog wel langer de tijd…

Onze jongste had met zijn 4700 gram en 55 cm nog ruimte om niet te hoeven indalen :roll: en ook nog aardig wat draairuimte… tja het heeft ook voordelen als je niet de oudste bent :lol: