Dringend hulp nodig van een vertaler!!!

Sinds een aantal weken is er zomaar bij ons een klein mannetje in ons huis gewandeld.

Lieve man, aardig en vriendelijk, af en toe wat veeleissend maar verder erg gezellig.

Probleem is alleen dat wij hem niet verstaan…

Gevraagd of hij engels sprak, duits of misschien wat frans maar we kregen geen reactie.

Nu praat hij echter met zoveel drama, passie en enthousiasme dat het wel heeeel interessant moet zijn wat hij te vertellen heeft

Wij zoeken dus iemand die voor ons, deze niet verstaanbare taal, kan vertalen want we zijn ondertussen zo nieuwsgierig geworden.



Mensen die ons kunnen helpen mogen altijd een pbtje sturen,…alvast bedankt.

Hoi Niek kheb hier ook “zoiets” in huis gekregen,alleen dan van het vrouwelijke geslacht.Harstikke snoezig om te zien,maar ik begrijp haar ook vaak niet.Dus als je pbtjes krigjt met tips hoor ik ze ook graag :mrgreen:

Tip: Kijk maar naar de film “baby genius” en alles wordt duidelijk :wink:

Hoi Niek,

Bij ons kwam er ook een klein meisje binnen dat na verloop van tijd onverstaanbaar maar heel geanimeerd verhalen begon te vertellen.

Gelukkig heb ik een tijdje terug gehoord dat die kleine mensjes zelf vertaalwondertjes zijn. Je moet ze even de tijd geven, maar dan spreken ze opeens vloeiend NL. Tot die tijd zit er weinig anders op dan voorpret hebben en er zelf een mooi verhaal van maken, vrees ik… :wink:

Sanne

Ik ben op dit moment bezig met het proberen te begrijpen van een meiske dat heel enthousiaste verhalen verteld met d’r armen en voeten :lol: !