wacht je wel lang genoeg
Hij beweegt he
Hier eigenlijk preccies het zelfde heeft het slaan ondekt en gooien met spullen als hij boos word
Ik pak hem nu bij zijn armpjes en houd die vast zeg dan nee mag niet en wil dat hij me aankijkt ( the nanny hihi) en dan gaat hij vaak even huilen omdat hij weet dat ik het meen en dan daarna gaat t weer goed meestal dan :mrgreen:
Oooh wat een herkenning…
Ik heb het nu net even helemaal gehad.
Julian is de hele dag al aan het gooien smijten en heel hard krijsen.
En ik maar pedagogische verantwoord reageren…pfffff
Ik heb hem maar weer op bed gelegd…even op adem komen.
Hahahah ook dat doe ik hoor hup in bed …ga daar maar gillen, krijssen en gooien :mrgreen:
@lydia wrote:
wacht je wel lang genoeg
Hij beweegt he
Ooooow wat een lekker ding :inlove: :inlove: en dat haar, helemaal geweldig :inlove:
@dyfaine wrote:
Hier eigenlijk preccies het zelfde heeft het slaan ondekt en gooien met spullen als hij boos word
Ik pak hem nu bij zijn armpjes en houd die vast zeg dan nee mag niet en wil dat hij me aankijkt ( the nanny hihi) en dan gaat hij vaak even huilen omdat hij weet dat ik het meen en dan daarna gaat t weer goed meestal dan :mrgreen:
Ja ik doe precies hetzelfde ,aar Djanel word er alleen maar bozer door dus dat werkt niet… zucht wat een driftharses he
Owjee… hier volgens mij ook een puberende dreumes. Elise wil alle aandacht tegenwoordig, krijgt ze die niet en loop je ff 10 seconden weg ( vanwege was in de wasmachine ofzo ) dan is het gejank! Kom je weer terug, zeg je Elise ben r weer… blijft ze janken.
Ook tijdens een spel moet het op haar manier, gaat het anders of doe ik iets wat ze niet leuk vindt, is het janken, krijsen… Alles wegduwen waar ze geen zin in heeft, omgooien ( en dan loopt ze nog niet eens :shock: )
@Affie wrote:
Hier is het meestal “(Nee) Lenn dát mag niet” of “(nee) dat is niet voor Lenn, dat is van mama”… Ook met oog op dat ie ooit gaat begrijpen wat ik uitleg en hij ooit gaat snappen waaróm iets niet mag…
Ooit… :roll: :mrgreen:
Dit doe ik dus ook altijd, uitleggen dat dat van mama is en niet van Luca. Dan gaat hij er naar wijzen en ïets vertellen :inlove:
Luca word ook snel driftig, hij laat zich dan vallen. Ik laat hem gewoon liggen brullen, hij staat vanzelf weer op en komt het dan goed maken :inlove: