drift buien

Melinda heeft sinds gisteren best wel drift buien :oops:

Gisteren tijdens het eten trok ze aan mijn haar en ik zei alleen maar NEE…

En ze begon toch te huilen en te krijsen en te doen…

Duurde echt een poos voordat ze weer zichzelf was.

Vanmorgen deed de hond iets wat niet mocht en ik zei nee,Melinda dacht dat het tegen haar was en begon het zelfde liedje weer van voor af aan.

Ze snikte zich bijna achter de adem…

Wie heeft dit ook meegemaakt? :oops:

hmm ik denk dat je een erg pittig dametje hebt :mrgreen: :mrgreen: hier alleen meegemaakt als ivan moe is en je iets afpakt van hem dat hij gaat krijsen

Schrikt ze niet gewoon van je?

Hier ook een dame die het op een brullen zet als ze haar zin niet krijgt… het zal wel een meidending zijn :wink: Er staat ons nog het een en ander te wachten ben ik bang…

@Fryskefaam wrote:

Schrikt ze niet gewoon van je?

Ik denk niet dat het schrikken is , ik zeg altijd nee heel erg rustig en op een normale toon

Ben ook bang dat een meidending is hier nog een :shock: ze kan echt verschrikkelijk gillen en krijsen als ze haar zin niet krijgt.

• op de comode voor een schone luier

-als haar melk of eten niet snel genoeg komt

-als ze iets niet voor elkaar krijgt

-als ze in de buggy moet of autozitje

we blijven toch meestal wel heel rustig en praten normaal door en vertellen haar ook dat het niet nodig is wat ze doet maar oké het is een meid :mrgreen: :inlove: en dan hebben we er nog een dus we kunnen ons lol op :inlove: :silenced:

heeeeeeeel herkenbaar, Aniek was amper 6 maanden en toen kreeg ze al driftbuien. Ze gooide er ook meteen breath holding spells achteraan.

Man, schrok me dood de eerste keer.

Niemand die het wilde geloven, babies van nog geen 6 maanden konden geen driftbui krijgen.

Tot ze een dag bij oma was en het daar ook deed, inclusief weer een bhs.

Het was en is een pittige tante, het werd langzaam beter toen ze eenmaal kon praten. Maar nog steeds kan ze helemaal uit d’r plaat gaan van frustratie als iets niet lukt, niet mag, te lang duurt enz…

Misschien toch dat meiden ding :shifty:

ben bang dat het idd dan een meidending is…

Ze was het bed amper uit of ze deed iets wat niet mocht en huppakee madam kreeg weer zo een bui :shock:

@San 27 wrote:

ben bang dat het idd dan een meidending is…

Ze was het bed amper uit of ze deed iets wat niet mocht en huppakee madam kreeg weer zo een bui :shock:

Sterkte ermee :hug: het is hier ook niet altijd even makkelijk als ze weer zo’n bui heeft.

hahahaha hier ook eentje…ook een meid :lol:

maar goed broerlief kan het ook :think: dus of het echt een meidending is :think: