Driewieler met duwstang

Ik ben op zoek naar een driewieler, liefste met duwstang.

Heeft er iemand nog een leuk exemplaar staan die ik mag overnemen?

Ben je net een paar maanden te vroeg. Ik denk, dat wij die van ons in oktober weg doen :wink:

Ik heb nog wel een Smarttrike staan, het enige probleem is dat de trappers het nooit hebben gedaan. Mijn ouders hadden de bon niet meer en dus zijn we nooit terug gegaan. We kwamen er ook pas achter toen mijn dochter groot genoeg was om zelf te fietsen.

Maar verder is hij helemaal goed.

Ik zal morgen even in de kelder kijken. Heb namelijk een driewieler met duwstang, maar weet niet of die nog helemaal compleet is

Marktplaats staat er vol mee :wink:

Je hebt voor jongens en meisjes…en qua prijs en stevigheid zit er ook veel verschil in…

Heb idd ook al wel op mp gekeken, maar aangezien ik daar een paar x bijna (gelukkig) opgelicht heb ik daar niet zoveel vertrouwen meer in!

En wilde ik het eerst hier proberen :wink:

Maar dit soort dingen haal je toch gewoon op ?

Ik heb een driewieler te koop maar die stuur ik niet op, ding is veel te zwaar…

Ik zou dus gewoon ophalen :wink:

Klopt, ik haal sowieso bijna altijd alles op, mijn pa rijdt door heel Nederland heen, maar jullie voelen meer vertrouwd :lol:

@mimi82 wrote:

Klopt, ik haal sowieso bijna altijd alles op, mijn pa rijdt door heel Nederland heen, maar jullie voelen meer vertrouwd :lol:

Aha :wink:

Ja zoiets opsturen is best zwaar en duur lijkt me, maar als je vader het op kan halen is dat ideaal :thumbup: