Ik heb een superleuk jurkje gezien, maar twijfel, het heeft 3/4 mouwen. Das in de winter niet zo handig, maar dan zou ik het weer moeten combineren met een vestje. Longsleeve eronder vind ik met 3/4 erover weer niks. eigenlijk zou het meer een voorjaarsjurkje zijn misschien, maar om het zo lang weg te leggen…
Hoe combineren jullie 3/4 mouwen bij de meiden?
Ik heb geen meiden, maar wat is het bezwaar tegen een vestje daarover? Want dat is het eerste waar ik aan zou denken.
@D. wrote:
Ik heb geen meiden, maar wat is het bezwaar tegen een vestje daarover? Want dat is het eerste waar ik aan zou denken.
Misschien omdat je dan het mooie van het jurkje niet meer ziet, ik zou dan kiezen voor een leuke boloro . Mits het bij het jurkje past :thumbup:
Mijn meisje had vorig jaar in de winter ook wel eens 3 kwart mouwen aan, zonder bolero/rompert etc… Waarom kan dat niet, als je thuis bent staat de verwarming gewoon aan en buiten dikke jas…
Mijn meisje heeft er ook eentje. Soms draagt ze een lange romper er onder, maar dat vind ik niet zo. Daarom gewoon zo, is het echt frisjes dan een vestje, maar binnen in huis is dat nooit echt zo, buiten krijgt ze dan een vestje + jasje aan. (nu ook nog niet, ze heeft een borgvest die ze er over heen krijgt.)
Bengh?
Longsleeve eronder, eentje met strakke mouwen. Of anders een (Bengh) vestje en dan 1 knoopje dicht en de rest open.
Ik zou er dan gewoon een bijpassende romper met lange mouw eronder doen.
Ik zou er een vestje of bolero overheen doen. Zelf draag ik ook vaak shirtjes met driekwart mouwen. Omdat de shirtjes zo dun zijn, vind ik het op het moment te koud. En dan doe ik er een extra hemdje onder, zodat je lijf wel warm is. Maar als het echt winter is, is dat te koud.
Hier heeft onze kleine meid wel 3 van die jurkjes/tuniekjes.
Ik doe er in de winter gewoon een long sleeve of romper met lange mouwen eronder,staat heel leuk!(bij passende maillot/legging eronder en klaar).
Een bolero of vest kan ook ipv een long sleeve.
als het in huis warm is, gewoon zo zonder iets erover. Anders bij voorkeur een bolero erover of shirt eronder in precies dezelfde kleur.
Thanks, voor wie het vroeg idd bengh
Zelf heb ik geen 3/4 aan in de winter, te koud… meiden hebben het ook snel koud. Bij bengh vind ik een longsleeve dus niet mooi omdat de mouwen uitlopen, tegelijkertijd vind ik het weer zo zonde om een mooi jurkje onder een vestje te stoppen… (komt een beetje door de prijs denk ik We liepen tegen een mooi tumble jurkje aan met lange mouw en zijn daar maar voor gegaan!