Drie kilo!!!

Ben gisteren jarig geweest. En ik dacht bij mezelf: das nou eens een mooie gelegenheid om me niet aan mn dieet te houden :mrgreen: Dus ik heb heeeeerlijk gegeten: In totaal twee broodjes (rosbief en pate), 2 stukjes vlaai, veeeeel stokbrood kruidenboter, handje chips, 3 mini Bounty’s en te veel :oops: Celebrations (stuk of 8 ). Nou dacht ik vanmorgen dat ik wel een kilootje zwaarder zou zijn (kom snel aan), dus ik ging vanochtend wel enigszins voorbereid op de weegschaal staan. En wat zie ik? Ik ben gewoon DRIE HELE KILO’s zwaarder dan gisteren! Heb Nina maar meteen even op de weegschaal gezet om te kijken of dat ding soms kapot is, maar nee, zij weegt nog keurig 14,8. HELP. Ben gewoon drie kilo aangekomen :shock: Een dagje eten en nu dus twee weken lijnen om het eraf te krijgen :think: :naughty: :doh:! Baal er wel een beetje van hoor!!! :shock: :shock: :shock:

:shock: :o :cry: das ook jammer van al je werk…



heb je er wel van genoten op het moment dat je het allemaal op at??? anders is het echt zonde :wink: :mrgreen:





sterkte met het opnieuw eraf krijgen

:shock:



nou succes dan om het er af te krijgen…

Oh Suuus dat is niet fijn… :naughty:

Voortaan ook geen cola meer in bad drinken hè…maar lekker

een watertje ofzo :roll:



Hmmmm :think: 3 kilo in zo’n korte tijd…

Mijn tip, ga niet zo vaak op de weegschaal staan :slight_smile:

misschien houdt je wel veel vocht vast momenteel :wink:

Ja Paschallie je hebt helemaal gelijk…Maar die cola was light hoor :wink:!

Ik ga nu gauw naar de sportschool! Even beetje eraf proberen te zweten…

@jet wrote:

misschien houdt je wel veel vocht vast momenteel :wink:




Jajajajajajajaja dat hoop ik dus ook!!!

Eigenlijk kun je toch niet echt drie kilo aankomen in 1 dag, of wel :think: :think: :think: ? Zoooo idioot veel heb ik toch niet gegeten :eh: :snooty: :? ???

Dat is wel érg veel in een dag zeg. Misschien eerst ff naar toilet en dan nog es wegen…? :wink:

@dena wrote:

Dat is wel érg veel in een dag zeg. Misschien eerst ff naar toilet en dan nog es wegen…? :wink:




Kon ik dat maar. Ben niet zo’n poeperd. Ga maar 1 of 2 keer per week :silenced: :oops: …

Heb je niet meer zout gegeten met die kruidenboter? Daarmee hou je onwijs veel vocht vast, zeker als je aan het lijnen bent!

@Suuus wrote:

@dena wrote:
Dat is wel érg veel in een dag zeg. Misschien eerst ff naar toilet en dan nog es wegen…? :wink:




Kon ik dat maar. Ben niet zo’n poeperd. Ga maar 1 of 2 keer per week :silenced: :oops: …




Hihihi lekker praatje…maar euh 1 a 2 keer per week ??? :shock:

Ah ik zou geestelijk gek worden denk ik…

(als ik 1 dag niet ga dan blijf ik eraan denken :roll: )

Ik denk dat het een vertekend beeld geeft hoor, ik zou volgende week (en niet eerder! :naughty: ) nog eens wegen… ondertussen verder gaan met het dieet waar je mee bezig was en dan zul je zien dat het vast wel wat meevalt.



wel schrikken dan he… :hug: andersom gaat het nooit zo!

@Suuus wrote:

@dena wrote:
Dat is wel érg veel in een dag zeg. Misschien eerst ff naar toilet en dan nog es wegen…? :wink:




Kon ik dat maar. Ben niet zo’n poeperd. Ga maar 1 of 2 keer per week :silenced: :oops: …




Heb ik ook erg lang last van gehad. Nu eet ik elke dag een kiwi of lijnzaad in de yoghurt en kan ik dagelijks. En Yakult helpt ook erg goed :thumbup:

@dena wrote:

@Suuus wrote:
@dena wrote:
Dat is wel érg veel in een dag zeg. Misschien eerst ff naar toilet en dan nog es wegen…? :wink:




Kon ik dat maar. Ben niet zo’n poeperd. Ga maar 1 of 2 keer per week :silenced: :oops: …




Heb ik ook erg lang last van gehad. Nu eet ik elke dag een kiwi of lijnzaad in de yoghurt en kan ik dagelijks. En Yakult helpt ook erg goed :thumbup:


Yakult RULES 8)

En herofruitontbijt na die yakult :thumbup:

Gegarandeerd kakken binnen een uur :lol:

@renzosmam wrote:

@dena wrote:
@Suuus wrote:
@dena wrote:
Dat is wel érg veel in een dag zeg. Misschien eerst ff naar toilet en dan nog es wegen…? :wink:




Kon ik dat maar. Ben niet zo’n poeperd. Ga maar 1 of 2 keer per week :silenced: :oops: …




Heb ik ook erg lang last van gehad. Nu eet ik elke dag een kiwi of lijnzaad in de yoghurt en kan ik dagelijks. En Yakult helpt ook erg goed :thumbup:


Yakult RULES 8)

En herofruitontbijt na die yakult :thumbup:

Gegarandeerd kakken binnen een uur :lol:






Hehehe heerlijke praatjes hier :lol: :lol: :lol:

(en geweldige tips… :thumbup: )

3 kilo in 1 dag kan haast niet hoor… zo schandalig veel heb je niet gesnoept vind ik.



Stond hij aldoor op dezelfde plek?? als ik mijn weegschaal 3 cm verschuif ben ik 2 kilo zwaarder… :wall:

@renzosmam wrote:

@dena wrote:
@Suuus wrote:
@dena wrote:
Dat is wel érg veel in een dag zeg. Misschien eerst ff naar toilet en dan nog es wegen…? :wink:




Kon ik dat maar. Ben niet zo’n poeperd. Ga maar 1 of 2 keer per week :silenced: :oops: …




Heb ik ook erg lang last van gehad. Nu eet ik elke dag een kiwi of lijnzaad in de yoghurt en kan ik dagelijks. En Yakult helpt ook erg goed :thumbup:


Yakult RULES 8)

En herofruitontbijt na die yakult :thumbup:

Gegarandeerd kakken binnen een uur :lol:




wahaha…wilde ik net zeggen. Sinds ik yakult gebruik…geen gedonder meer met de ontlasting :dance: :dance: :dance:

kopje koffie doet bij mij wonderen :mrgreen:

ik zou dit gewoon vergeten hoor, volgende week weer wegen :hug:

Je kunt niet in 1 dag 3 kilo aankomen hoor liefie, echt niet :smiley: Weeg jezelf over een week nog maar es als je weer aan je dieet bent geweest, wedden dat er geen gram extra aan zit ?

hoe doe je dat :shock: leer mij dat truukje ook eens ik doe zoooooo mijn best om weer wat aan te komen…