Drie jaar!

Gisteren is mijn middelste 3 jaar geworden en dus voed ik hem al drie jaar (en al anderhalf jaar tandem)

Jeetje, wat vliegt de tijd!

Ik heb hem nog gevraagd of hij ooit koemelk gaat drinken: “Giggo mamamelk drinken, mooie borsten, veel melk”

Dus Viggo drinkt gewoon richting 4 jaar denk ik :lol:

Wow dat is echt lang!!! Dat je lichaam het zo lang aan blijft maken he!

Blijf het wonderbaarlijk vinden iedere dag weer.

wauw, repsect :clap: :clap:

Fijn dat hij het ook nog zo lekker vind :dance:

Liefs Suzanne

3 jaar :shock:

wouw, dat vindt ik erg knap :clap: , ik weet nu al dat ik het niet zo lang gaat doen.

Ik heb me streven op minimaal 1 jaar en als we er dan nog zin in hebben gaan we nog wel eventjes door, maar ik denk dat Yari 3 jaar wel op z’n buik kan schrijven :wink: :lol:

Mag ik vragen hoe je dat dan doet bv met een peuter?

alleen s’morgens en s’avonds voor het naar bed gaan en dan overdags ander drinken of echt alleen maar mamamelk?

Echt heel knap dat je dat volhoudt :thumbup:

En nog gefeli met je mannetje :dance: 3de verjaardag!!

WOW! RESPECT MEID!

Ben niet van plan het na te doen,maar je weet nooit…goed meid!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

O ja…en dit nog…

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Niet dat het er iets toe doet…maar wat zijn de reacties uit je directe omgeving? En voed je nog openbaar?

Met 1 jaar krijg ik nu al genoeg verbaasde blikken (niet dat die ertoe doen),maar ben ff benieuwd wat ze zeggen of doen bij een echte peuter!

Waahahhahahaa wat een heerlijk joch, dat ie dat zegt… zie je… krijg je kapsones van… :inlove: leuk hoor… en applausje zeg! anderhalf jr tandem ook alweer… de tijd vliegt voorbij gewoon ook omdat het zo leuk en genieten en makkelijk is… :inlove: :inlove:

Zo dat is erg lang maar ook erg GOED!!!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:clap: 3 jaar al :clap:

R-E-S-P-E-C-T!!! :thumbup:

En al 1,5 tandem, wow :shock: heb echt bewondering voor jullie

(en heel stiekum ben ik ook een heel klein beetje jaloers :shifty: wilde ook graag tandemen maar ja: nog steeds geen 2e en de 1e wilde niet meer :? )

Gefeliciteerd!

Het wordt steeds leuker, vind je ook niet?

Zodeju! Wat ontzettend lang! :shock: Knap hoor! :clap:

Wat leuk, al die enthousiaste reacties :smiley:

Ik moet zeggen, dat die jaren zijn omgevlogen hoor. En als ik de oudste zoon aan de borst zie, dan lijkt het er echt niet op dat hij binnenkort gaat stoppen.

Ik voed de jongens overdag en 's nachts nog. Die van drie drinkt overdag een keer of 2, 3 en 's nachts 1, 2 keer. De jongste drinkt overdag ook zo een 2, 3 keer maar 's nachts veel meer. Volgens mij ligt hij de meeste tijd gewoon aangelegd, slimpie :lol:

In het openbaar voed ik ook gewoon. De jongste van anderhalf sowieso overal als hij dorst heeft. Viggo van drie voed ik alleen thuis of als we bij familie/vrienden zijn.

Ik heb eigenlijk nog nooit een vervelende reactie gehad, maar ik merk wel, dat ik toch liever niet mijn zoon van drie voed in de IKEA ofzo… :wink:

Ik vind het nog steeds supermakkelijk (altijd drinken bij me, en 's nachts hoef ik nooit wakker te worden of uit bed te stappen) en ook heel gezellig.

Ik vind het ook heel bijzonder om te voelen hoe speciaal ze het vinden, dat ze melk bij me kunnen drinken. Vooral Viggo van drie heeft heel veel eerbied voor mijn borsten (mooooooooooooooooooooie borsten en veel melk! Oooooh, lekker!) Tijdens het drinken stopt hij regelmatig om even een kusje aan mijn borst te geven.

En tja… als mijn melk zelfs lekkerder is dan chocolademelk… :lol:

Ik lig in een deukkkk om hoe je oudste reageerd op je borsten… die van mij doet het ook zo… :inlove: en ik merk ook dat ik het idd liever niet meer doe in IKEA… maar wel bij fam en vrienden ja…

Ja, dat vind ik ook het leuke van een ouder kind voeden: de gesprekken die je dan krijgt over borst drinken.

Vanmiddag wilde hij drinken bij mij maar ik had geen zin. Dus jok ik dan en zeg ik: “ik moet even nieuwe maken, het is nu op”. Dan voelt hij even aan mijn borsten (“Ja, is op, nieuwe maken”)

Dus zitten we net op de fiets, heel end gereden en we zijn bijna weer thuis. Viggo zit achterop bij mij en slaat zijn armpjes om me heen : “Heb je al nieuwe melk gemaakt mama?”

Ik bevestig dit en hij zegt: “Oh lekker mama, melk drinken…” Er kwam nog net geen dikke tevreden zucht achteraan…haha