Drie baby's overleden na inenting

Ik hoorde het op het nieuws :cry:

:kaars:

En dan laat je je kind enten omdat het zo ’ hoort ', wat erg zeg, Riley heeft ook kort geleden zijn pneu prik gehad.

Oh wat erg dit!

:kaars:

Jeetje :o :shock:

Dan heeft mijn zoon die prik ook gehad…

Dit vind ik echt heel erg… hoe kan dit in godsnaam gebeuren…?!

Vreselijk :kaars:

Heeeel erg dit… :kaars: :kaars: :kaars:

3 lichtjes voor de 3 verloren baby’s…

(en ik maar de discussie aangaan bij het CB waarom we de eerst pneunokokkenprik wilde laten vervallen…Eli heeft er maar 3 gehad ipv de voorgeschreven 4,maar toch eng dichtbij dit…precies 1 jaar terug kreeg hij zn laatste). Mijn zorg waren de lange termijn gevolgen…nu zie ik dat er ook zeeeer korte termijn gevolgen zijn…intens verdrietig dit…

De RIVM gaat dit echt nog wel goedpraten…

Vreselijk nieuws :kaars:

Roept ook weer een hoop vraagtekens op…

pfoe daar krijg ik het wel even benauwd van… Jill heeft net vanmiddag de laatste in de serie van 3 gehad… nu over een half jaar weer…

:kaars: :kaars: :kaars:

echt vreselijk nieuws en ben normaal wel redelijk voor het enten, maar net toch even het boekje erbij gepakt en hier moet eigenlijk dus ook nog 1 enting ervan…maar die doen we maar niet maandag maar even een afspraak maken op het buro en er even over praten.

Pfff ik baal van alle nieuws van de laatste tijd :cry:

Jasmijn is 3 maanden en krijgt nu steeds inentingen :cry:

De baby’s waren allemaal tussen de 3 en 6 maanden oud :cry:

Vreselijk, wat een akelig bericht… ik las dat vaccinaties wel doorgaan, maar niet met dat ene productienummer. De vaccinaties worden al gegeven vanaf april 2006. opmerkelijk dat er nu ineens iets mee aan de hand is.

meiden het gaat om de inenting hersenvliesonsteking

andere intentingen niks aan de hand

brittany heeft die niet gehad

zij is van 2003

@Paco wrote:

pfoe daar krijg ik het wel even benauwd van… Jill heeft net vanmiddag de laatste in de serie van 3 gehad… nu over een half jaar weer…

Kan je het cb niet bellen om te vragen of dit er 1 van van dat serienummer?

Dat stelt misschien gerust…

Denk dat een cb deze info al eerder had…die zullen er vast al maatregelen op genomen hebben…dit soort nieuws houden ze altijd graag even buiten de media…

Ivan moet 27 november voor die prik. IK knijp hem toch , ga toch aangeven om hem eerst niet te doen denk ik

@hendrika wrote:

echt vreselijk nieuws en ben normaal wel redelijk voor het enten, maar net toch even het boekje erbij gepakt en hier moet eigenlijk dus ook nog 1 enting ervan…maar die doen we maar niet maandag maar even een afspraak maken op het buro en er even over praten.

Ik hoorde op het nieuws dat alle cb’s opgeroepen zijn om de partij dus niet meer te gebruiken, maar kan me heel goed voorstellen dat je hier eerst over gaat praten bij je cb als je kindje deze inenting nog moet.

Bah wat een verschrikkelijk bericht weer…

Die van mij heeft net eersgisteren de pneu prik gehad, ze is dan al wel wat ouder dan de overleden kindjes ( :kaars: :cry: ) maar toch hou ik haar nu extra in de gaten :shifty:

o bah wat naar!!!

ik had dit nog niet gehoord…

mijn meisje is eergisteren geprikt met de 2e inenting… :?

ze is nu 3 maand oud… nu wordt ik toch wel een beetje bang… :cry:

Jade moet volgende maand weer…

he getver… hersensen lopen nu even over uren…wel vs niet

:kaars: :vlinder: :kaars: :vlinder: :kaars: :vlinder: voor de overleden kindjes en hun ouders :hug:

edit Jade moet as dinsdag :? wat te doen??? :shifty:

ik ga toch even bellen met het cb en vragen met welk serienummer mijn dochter die vaccinatie heeft gehad… zit me niet lekker dit bah bah

@mandy_d. wrote:

@Paco wrote:

Denk dat een cb deze info al eerder had…die zullen er vast al maatregelen op genomen hebben…dit soort nieuws houden ze altijd graag even buiten de media…

Dat denk ik ook, denk dat die bewuste partij gister al niet meer gebruikt werd.