Dreumes van 2 eet niks meer 's avonds... tips?

Hoi!



Mijn schoonzusje vertelde van het weekend dat haar dochtertje van net 2 al weken 's avonds niks meer eet. Geen warm eten, geen boterham. Het kindje heeft pas een longontsteking gehad en is daar even voor in het ziekenhuis geweest en heeft medicijnen gehad. Kan het daarmee te maken hebben? :think:



Heeft iemand tips?

Heb geen tip maar het schijnt dat ze rond hun 2e jaar wat minder gaan/willen eten en dat klopt hier wel want mijn dochter wat normaal een goeie eter was begint `s avonds ook slechter en minder te eten

hier ook een slechte eter, paar hapjes en dan is het genoeg.

Niet teveel aandacht aan schenken schijnt.

En ondanks minder eten toch een toetje geven .

Veron eet al een jaar nauwelijks savonds…

Overdag eet hij ongeveer 2 boterhammen en 2 stuks fruit en soms een koekje of snoepje…

Hij eet savonds alleen pannekoeken, friet en frikandellen, zuurkool en knakworsten…Maar ja dat eten we natuurlijk niet dagelijks…



Vanavond heeft hij 4 vissticks op, ik was erg blij…



Komt vanzelf weer wel, wel krijgt Veron hier altijd een toetje…



gr patricia

Tot haar 2e at Bo ook goed, en daarna was het over en uit. Een paar dingen eet ze wel, maar het komt ook voor dat ze niets van haar eten aanraakt. We proberen haar altijd alles te laten proeven, maar dat lukt niet altijd. Ze eet de rest van de dag wel goed. Ook krijgt ze gewoon een toetje. Daar gooien we wat musli doorheen, voor de vulling.



Ze gaan eten op die leeftijd vaak gebruiken als machtsmiddel. Verder gaan ze vaak ook minder snel groeien. Maar in dit geval kan het zeker te maken hebben met de zh-opname. Dat maakt natuurlijk toch indruk.