Dreumes speelochtend

Hallo,

Ik woon in Assen en ben ook al een poosje op zoek naar een speelochtend voor mijn dochter van 2. Weet iemand of er ook een speelochtend is in de omgeving van Assen?

Syl

Ik kan iig een kleine tip geven. Misschien hangen er pamfletten op het cb…Ik was daar vandaag (in amsterdam) en zag allemaal leuke dingen om te doen in de buurt…

Nou het is van de grond, maandag is de eerste door mij georganiseerde speelochtend al. In totaal hebben zich 10 moeders aangemeld.

Ik heb komende 3 weken een probeerperiode, en daarna eventueel een vast contract!

Leuk Anne-marie :thumbup: . Heel veel succes maandag en de komende drie weken. Hopenlijk bevalt het.

Net de eerste speelochtend achter de rug en het was echt heel gezellig, ook met de kinderen onderling. De leeftijden varieerden van 1 tot 2.5 jaar, en dit keer toevallig allemaal jongens.

Er waren wel 2 meisjes bij maar die waren allebei pas een paar weken oud!

Echt waar het is een aanrader om eens te kijken of er bij jouw in de buurt zoiets is!

Heee leuk Anne-Marie. Ik heb er zin in!

Met hoeveel kindjes was je vandaag? En allemaal jongens? Tjeez zeg :shock: Dan.wordt Sam het eerste meisje.

Tot de 29e!

Vandaag 7 kindjes (en nog 3 baby’s), maar de lijst wordt groter, er zijn als ik Anouk (kennis van Dena maar ook van mij) er ook bij tel, vandaag weer 4 mensen bijgekomen. De teller staat nu op 14 moeders, dus er kan er nog 1 bij!

Wat een leuk idee en ook nog succes zie ik leuk hoor

Wat leuk zeg!!

Ik heb meteen het buurthuis genailt voor info betreft het organiseren van zo iets…

maar even een praktische vraag…

Zoiets moet niet gezien worden als een kinder opvang, dat ouder hun kindje hierheen brengen…

Organiseer je zoiets met nog een moeder?

famke

Nee het is geen kinderopvang!

Moeders zijn er zelf bij, koffie/theeleuten (gezellig).

Ik heb het alleen geregeld, is eigenlijk heel simpel. Zorg voor een ruimte, en mensen (dmv flyers) en daarna de huur delen door het aantal deelnemers!

Anne-Marie, wat leuk. Liempde is voor mij net te ver, maar je zit ook al vol las ik. Maar ik zeker benieuwd of dat hier in de buurt ook is! Nooit bij stilgestaan. Ik had ook al bedacht om één ochtend in de week bij mij thuis een aantal mensen met kinderen uit te nodigen (vrienden), aangezien dochterlief niet naar een KDV gaat. Kunnen ze toch leuk spelen.

Succes ermee!!

We gaan naar een grotere ruimte (een kleine gymzaal) ivm veiligheid en nooduitgangen, dus ik kan weer meer moeders toelaten.

Woon je ver weg van Liempde?

Ik breng hier trouwens wel moeders op ideeen.

Natas1, gaat nav dit bericht ook in haar woonplaats zoiets opzetten. Wellicht zou jij ook zoiets kunnen opzetten.

Je hoeft alleen een redelijk grote ruimte te huren, en zorgen voor moeders en kinderen. Ik deed dat dmv flyers deur-aan-deur en A4-tjes her-en-der.

Mja, Den Bosch en ik heb geen auto. :think: Moeilijk…

Ja das inderdaad niet makkelijk, er stop geen trein in Liempde, dan zou je vanuit Boxtel met de buurtbus moeten. Nee dat lijkt me geen doen.

Maar in een stad als Den Bosch is mss wel al zoiets???

Ja, precies, dat denk ik ook. Ik ga daar eens naar informeren.

Succes met je uitbreidingen he! :thumbup: