dreumes mijlpalen -deel 1-

Leuk!

Yanniek heeft ook een aantal mijlpalen bereikt

Yanniek maakt sinds eergisteren het liedje van de teletubbies af als ik ze opsom : Tinky Winky, Dipsy en dan komt Yanniek met Lala :inlove:

Yanniek zegt sinds gisteren Hi als hij zwaait

Yanniek heeft zijn eerste kies er door sinds vannacht (dat verklaart dus de hopeloze 3 nachten deze week… :zzz: )

:inlove: :inlove: :inlove:

wat knap zeg dat jens de koprol kan!

en yanniek, wat een mijlpijlen zeg, je hebt het er naar druk mee!

Alex riep mij vandaag voor het eerst echt :inlove:

hij was aan het spelen, zei mama, keek mij aan en hield zijn speeltje in de lucht!

@greet wrote:

wat knap zeg dat jens de koprol kan!

en yanniek, wat een mijlpijlen zeg, je hebt het er naar druk mee!

Alex riep mij vandaag voor het eerst echt :inlove:

hij was aan het spelen, zei mama, keek mij aan en hield zijn speeltje in de lucht!

Ow dat is een mooie mijlpaal! Hup Alex, mama zweeft nu nog steeds denk ik :mrgreen: :inlove: .

Yanniek heeft voor het eerst écht een vraag begrepen. Ik vroeg hem waar zijn schoennen waren (meer voor de grap) en ik zoek verder, komt hij met in iedere hand 1 schoen aanlopen :inlove: .

das ook knap van yanniek zeg! (je keek er vast van op toen hij opeens met die schoen aan kwam zetten…)

Alex heeft dinsdag zijn eerste stapjes los gedaan… en loopt nu al bijna de hele kamer door. sta er echt van te kijken :shock:

@greet wrote:

das ook knap van yanniek zeg! (je keek er vast van op toen hij opeens met die schoen aan kwam zetten…)

Alex heeft dinsdag zijn eerste stapjes los gedaan… en loopt nu al bijna de hele kamer door. sta er echt van te kijken :shock:

:clap: :clap: :clap: Goed zo! Knappe vent!

Alles nu snel omhoog zetten, dicht houden, als het kan ook een achteruitkijkspiegel bij de hand hebben als je even met je rug naar hem toe moet staan :mrgreen: ! Veel plezier met de extra beweging :wink: :mrgreen:

hier ook een mijlpaal … benthe drinkt uit een gewone beker zonder te knoeien :inlove:

Goed zo Benthe :clap: !

Ik heb gisteren mijn eerste echte kus van Yanniek gehad… :inlove: :inlove: :inlove:

Jens heeft zonet voor het eerst een plas op de wc gedaan :slight_smile:

potje wil hij nog niks van weten…

en zo net z’n tweede ook :smiley:

alleen… :oops: ik lette niet goed op… lette op z’n geconsentreerde gezichtje… en hoorde niks… maar voelde op een gegeven moment wel wat warms op m’n schoot.

Jens plaste netjes met een boogje over de bril over z’n voeten en op m’n broek :smiley:

@JannieElmo wrote:

en zo net z’n tweede ook :smiley:

alleen… :oops: ik lette niet goed op… lette op z’n geconsentreerde gezichtje… en hoorde niks… maar voelde op een gegeven moment wel wat warms op m’n schoot.

Jens plaste netjes met een boogje over de bril over z’n voeten en op m’n broek :smiley:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Best kans dat hij nooit op het potje zal gaan hoor, Joël heeft dat ook nooit gewild! Maar lekker dat Jens bezig is met zindelijk worden! :clap: :clap: :clap:

jaaa hier een mijlpaal…WESSEL LOOPT :shock: :clap: :mrgreen:

Hier is de loopmijlpaal ook al binnen!

hij loopt nu apetrots van de ene kant van de kamer naar de andere kant.

gister ging hij rondjes rond de tafel.

erg leuk deze nieuwe fase!

Hier ook een mijlpaal…caitlyn staat steeds beter los :dance: :dance:

Nu nog gaan stappen.

sneeuwitje

Alweer een mijlpaal voor mijn kleine meisje.

13-10 zette ze het voor het eerst 2 stapjes echt los.

14-10 zette ze al 4 pasjes los.

ze zet nu de hele dag door af en toe een paar pasjes.

is zo geweldig om te zien…ze staat echt nog te wiebelen op haar beentjes.

sneeuwitje