Dreumes al maanden niet te genieten, even van me afschrijven

Pffff… vanochtend om 8 uur dacht ik al: hoe gaan we deze dag nu weer weer doorkomen…



Niels is al maanden dreinerig, huilerig en driftig. Het lijkt wel of hij zichzelf vreselijk in de weg zit want hij kan zomaar ineens uit het niets gaan huilen en een driftbui krijgen. Ik heb al gemerkt dat negeren nog het beste werkt maar ik kan natuurlijk niet alles negeren, sommige dingen wil ik gewoon niet hebben (zoals zijn avondeten in het rond smijten). Gisteravond heb ik zo ook mijn geduld verloren en heb met mijn hand op de tafel geslagen, gevolg een kind wat helemaal niks meer wilde… Lekker snugger van mij…



Hij gaat twee dagen naar de creche en daar doet hij dit niet (althans ik heb ze er nog niet over gehoord, partner brengt en haalt hem). Soms denk ik weleens dat hij het thuis nu wel kent en zich gewoon verveelt? Ik probeer elke dag met hem naar buiten te gaan maar hij loopt nog niet zelfstandig en ik heb geen auto dus ben je toch wat beperkter in wat leuk voor hem is…



Moest het even van me afschrijven, ik weet dat ik niet de enige ben! :wink:

Ik snap helemaal dat je daar een beetje moe van wordt!



Praat eens met het CB, miss. even je verhaal kwijt ?

wellicht kunnen zij advies geven??



:hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug: :hug:



Hier ook een mannetje dat zich steeds vaker thuis lijkt te vervelen, nu hij naar KDV gaat, lijkt dit minder te zijn.

Is niet wat je horen wilt… maar toch :hug: :hug: :hug: :hug:

Oooooh herkenbaar meis! Hier idem hoor! Het enige wat ik merk aan de kleine man is dat hij in een soort ‘sprong’ zit…was hem bv gisteren tijdens het pannenkoeken bakken ineens ‘kwijt’. Het was zo stil in de woonkamer…bleek dat hij ineens door had hoe de hordeur open kon…en dan hebben we een trapje in de tuin (split level) en meneer was met zichzelf aan het oefenen hoe hij zelfstandig naar beneden kon lopen. :shock: Je snapt dat mijn hart in mijn keel klopte…maar hij leert dus duidelijk ineens veel…en dat schijnt verwerkt te moeten worden of zo. *nou bedankt… :shifty: * dus is het hier slecht slapen…slecht eten…slecht humeur, miepen, dreinen, uitproberen. :silenced:

Ik weet niet precies hoe het in de dreumespubertijd gaat…de babysprongetjes gingen redelijk snel voorbij, maar mijn gevoel zegt dat de sprongen nu groter zijn en dus ook de fases van belabberd luisteren etc langer duren. :think:

(Beetje laat) Maar dit gedrag is voor mij heel herkenbaar als Noortje melkproducten binnen krijgt.

Zij heeft een tijd lang “verkeerd” brood gekregen. (Nooit bij stil gestaan dat er wel eens melk in kon zitten :wall: ) Ze was niet te genieten. Brood veranderd naar “goed” brood (Blueband brood licht volkoren) en meisje veranderd van een heks in een klein engeltje.

Ze heeft een tijd lang smeerworst gegeten wederom geen land mee te bezeilen. Dagen gehad dat ik 's ochtens al wenste dat het 's avonds was en ze weer kon slapen :oops: Ook hier bleek melk in te zitten.



Zou Niels zijn gedrag niet kunnen komen dat hij toch nog iets krijgt waar melk in zit. Niels had/ heeft toch ook een KMA?

:-*