Er was lang geleden zo’n topic, maar dat kon ik niet meer vinden, en er zijn inmiddels een hoop nieuwe dreumesjes aan de borst. Dus: heb je leuke, grappige, lieve of gekke ervaringen met een dreumes aan de borst, vertel het hier!
Ik zal beginnen:
als Sophie klaar is met drinken zwaait ze “dahaaa” en doet het flapje van m’n BH weer dicht
vanmiddag mocht haar Elmo-knuffel ook een slokje bij mama drinken :inlove:
Mijn dochter had met 6 maanden al 8 tanden :shifty:
Niet gevoeld hoor, heb je echt geen last van :-*
De tong ligt sowieso over de ondertanden.
Ontopic, mijn dreumes is helaas niet meer aan de borst, maar als ze Suus ziet drinken denkt ze dat SUus de borst aan het zoenen is en dan wil zij dat ook :inlove:
Duwt dus gewoon de trui omhoog en gaat vervolgens mijn andere borst een kus geven :shifty: :oops:
Mirjam hahahhahha wat een ontzettend lief leuk voorbeeld van gezonde jaloezie… maar goed dat je 2 borsten hebt he… :mrgreen:
En idd hier ook tandjes… het ene kind beet… het andere nooit gedaan… d eerste heb ik gewoon telkens pink bij t voeden naast haar mondje gelegd… op een gegeven moment als de melk opwas, ging ze zich vervelen… ik zag de twinkeling in dr ogen en hoppa… was haar elke keer voor… was de lol snel genoeg vanaf voor haar hoor…
Hij roept dus midden in de nacht: drinken drinken…
Ik ga er niet altijd op in, hij moet door kunnen slapen. Maar goed, nu is hij wat koortsig etc. en dan vind ik het niet zo erg. Oh ja zou ik niet op 1 januari stoppen
hahaahahahahaa mennnn… geef t maar toe… jij bent gewoon zo’n rare mama die een groot kind aan de borst heeft…
heb je AS trouwens ook BV gegeven?
Ja, maar de tijd rond haar geboorte was een beetje vreemd. En in het zkh gaven ze na de keizersnee meteen kv erbij “omdat haar suikergehalte te laag was”
:wall:
En na 1 week sliep zij op die flesjes door…
Dat vonden wij wel fijn :oops: dus de avondvoeding was meteen weg.
En na een halfjaar combineren ben ik over gegaan op volledig kv…
hahaahahahahaa mennnn… geef t maar toe… jij bent gewoon zo’n rare mama die een groot kind aan de borst heeft…
heb je AS trouwens ook BV gegeven?
Ja, maar de tijd rond haar geboorte was een beetje vreemd. En in het zkh gaven ze na de keizersnee meteen kv erbij “omdat haar suikergehalte te laag was”
:wall:
En na 1 week sliep zij op die flesjes door…
Dat vonden wij wel fijn :oops: dus de avondvoeding was meteen weg.
En na een halfjaar combineren ben ik over gegaan op volledig kv…
Heb dit ook al ergens anders verteld, maar M.erle ging laatst van de borst af, bekeek een (iek, zwarte!) haar die daar groeide en zei verontwaardigd: die hoort daar niet!
Lydia, ik zei altijd: als ze erom kan vragen stop ik.
Maar ik doe het nog iedere avond en vaak ook 's morgens. Puur voor de gezellie.
M.erle zegt altijd met haar liefste stemmetje: borstje drinken?
Als ik vraag, of ze klaar is, zegt ze: bijna’op(met die tepel nog in dr mond)
Vanmorgen had ze al even gedronken, was gaan spelen, kwam weer terug. Borst zoeken onder dekbed:JAAA, daar is tie! en dwars over mijn buik (lag op mijn rug) ging ze liggen drinken.
Grappig zeg…het enige wat Eli (18 mnd) doet of zegt is op m’n schoot komen zitten, hij geeft mij de kleine kussen vast aan (dan kan ik er niet meer omheen wat hij nu eigenlijk komt doen op m’n schoot), meneer gaat aan mn shirt hangen om me op te laten schieten en zegt vervolgens alleen: Eten, eten, eten!
Ben erg benieuwd wat hij zou gaan zeggen als het praten doorzet…hij is een luie prater…maar het begint te komen…