dreambox

Wie heeft er een dreambox en bevalt het? M’n vriend wil volgend jaar een dreambox kopen, zodat we de tv-abbo’s op kunnen zeggen. Volgens hem kan je die box aansluiten op internet en dan kan je alle voetbalwedstrijden zien. Dan kunnen we sport 1 en de andere tv abbo’s opzeggen. Ik heb zo m’n twijfels :think: . We hebben een schotel antenne, en daar kijkt hij ook niet naar. (Niet de juiste zenders omdat ie waarschijnlijk niet goed is ingesteld.)



Klopt het dat je met een dreambox alle normale zenders zonder bijbetaling kan zien? Werkt het echt zo makkelijk, alleen op internet aansluiten?



Ik zoek eigenlijk goede argumenten om niet zo’n box aan te schaffen :mrgreen:

Heb even moeten googlen want ik had er nog nooit van gehoord.

Misschien moet je zelf ook even op wikipedia kijken wat ze erover zeggen. Ik weet het, wikipedia is nou niet echt een onafhankelijke bron, maar goed je moet ergens beginnen.



Heeft je vriend veel verstand van computers? (ik twijfel daar eerlijk gezegd aan want de schotel is ook nog niet goed ingesteld??? :oops: :oops: )

Want het apparaat kán veel maar je moet het er wel zelf opzetten. Ik zie niets in de beschrijving dat je betaalzenders kan ontwijken. Sterker nog, er staat dat je zélf een codelezer kan installeren. Maar dan moet je natuurlijk wel gewoon betalen voor de codes!

Ja, wikipedia had ik ook gevonden. Inmiddels heb ik wat meer informatie. M’n vriend heeft inderdaad niet veel verstand van computers. Ik vrees dus als we zo’n box kopen, dat ik dan moet zorgen dat we beeld krijgen. Daar heb ik niet zoveel zin in. Hij heeft het iig tot zijn project gemaakt, voorlopig hoef ik me er dus niet mee te bemoeien :wink: