Draw Something

Wie speelt het al en wat is je usernaam???





Is echt super leuk!

Hannes30



Best leuk maar ik ben na een paar weken toch al een beetje uitgekeken :oops: Het zijn steeds dezelfde terugkerende woorden.

O, dat is jammer.

Ik ben net begonnen en vind het nog wel leuk!

Heb net een account gemaakt (had geen idee wat het was!)

Noekiej



Wel lastig dat het in het Engels is, sommige woorden zeggen me niets :think:

Ik heb dit spel nu onderhand ook wel weer gezien. Elke keer hetzelfde woordjes. Tenzij je een betaalde versie hebt. Weet niet of er meer woorden bij zitten.

Ik speel het toch ook al even, maar ben het nog niet beu. Al mogen er van mij ook nieuwe woorden bij, maar ja, betalen he… En als ik een woord niet weet kan ik ook goed schrijven :angel:

Bij de betaalde versie heb je 2000 woorden extra. Die versie kost 79 cent. :wink:

Weer zo’n hype spelletje waar ik met mn Blackberry niet aan mee kan doen :? Jammer hoor, lijkt me wel leuk!

Het is zeker leuk. Wij hebben ook de betaalde versie. Nadeel voor mij is dat ik zelf geen smartphone heb dus alleen kan spelen als manlief thuis is.

Wat is jouw username?

Ik speel nu met random mensen, maar daar is niks aan… die schrijven het woord gewoon in het scherm ipv tekenen…

Heb hem ook maar had al gelijk woorden die ik niet ken :roll:



username angelk80

Ik ben bertenwendy



Of wendyenbert, weet het even niet uit mijn hoofd, de telefoon is aan het werk :wink:

Ik ben Touwtie

@Elka wrote:

Ik ben Touwtie


hehe, weet ik eindelijk wie touwtie is op wordfeud :lol:



Mrs_Janssen hier :mrgreen:

@EstHe wrote:

Weer zo’n hype spelletje waar ik met mn Blackberry niet aan mee kan doen :? Jammer hoor, lijkt me wel leuk!




Vond ik ook. Had ook een blackberry en iedereen maar leuk aan de wordfeud en alles. Geluk bij een ongeluk had ik van de week mijn mobiel mee de wasmachine ingegooid (samen met de babyfoon) en moest ik dus een nieuwe mobiel. Heb gelijk een android genomen (zóveel leukere dingen mee !), voor mij geen blackberry meer.

Hier wordt het ook gespeeld door Lotte en mijn mannetje. Ik weet niet wat hun naam is, maar ik zal jullie snel eens uitnodigen! Als ik een random persoon uitnodig, duurt het eeuwen voordat er iemand is…



Groetjes,



Viratine

Ik wil ook maar mijn phone lukt het niet HTC Wildfire.



Apparaat is is niet compatibel ofzo baal ik echt van