Drama tijdens fles geven

Het ging een tijdje goed met fles geven aan Melinda maar sinds een paar dagen pfff echt een drama en niet leuk voor haar niet maar ook voor ons niet…

Ze begint enthousiast aan haar fles maar bij 130 cc stopt ze en wil dan ook echt niet meer…

Of als ze de fles moet hebben dan zet ze het al op een krijsen…

Dan lukt het met een heel gevecht en gemartel om, er na een tijdje een beetje in te krijgen…

Fruithapjes enzo wil ze dan weer wel geen probleem…

Zou dit alles door tandjes komen ?

Vind et wel heel heftig…

We gebruiken de difrax s-fles met speen 2…

Zie nu gewoon op tegen elke fles die ze moet hebben.

Dat laat ik haar niet merken natuurlijk.

Ik prijs haar ook als ze goed drinkt…

Mijn dochter heeft dat ook een tijdje gehad, weet alleen eigenlijk niet meer hoe oud ze toen was.

Maar hier was het gewoon een fase.

Volgens mij een week geduurd en toen was het over :slight_smile:

Wat krijgt ze zo allemaal op een dag?

Bedoel wat is haar schema :wink:

Gr. cLaudia

Normaal tussen 6 en 7 drinkt ze nu dus 150 cc op

Vanmorgen was dat om 4uur

toen heeft ze om 8.30 met heel veel moeite en gemartel 200 cc gedronken

Om 10.15 heeft ze fruit gehad…

Straks om 12.30 krijgt ze weer fles en dan gaat ze naar boven om te slapen …

Om 16.30 krijgt ze groente en 60 cc roosvicee…

20.30 krijgt ze papfles en gaat ze naar bed toe

Misschien heeft ze nu gewoon minder nodig. Op een gegeven moment kunnen ze ook met minder. Of ze wordt ziek, dan wordt hier ook veel minder gegeten een paar dagen ervoor.

Ik stop altijd als hij aangeeft niet meer te willen. Hier sliep hij dan altijd evengoed tot dezelfde tijd als altijd, maar ik begrijp uit jouw berichtje dat dat niet zo is bij jullie.

Mijn dochterje is bijna net zo oud, is ietsje ouder, en heeft dit ook. Alleen drinkt ze altijd al raar/ weinig. Ze drinkt onmneo met verdikkingsmiddel door de 3 standen speen van difrax want door speen s past het niet en speen m verslikt ze zich in. Vind ik eigenlijk ook al erg raar want omneo is al dikker en speen m is vanaf 3 maanden??? Iemand tips

Maar nu is het helemaal prut.

Ze heeft gisteren op de hele dag 470 ml gedronken en 1/3 potje fruit. :shock: Nu vandaag heeft ze bij haar 1e fles 30 ml gedronken en net na veel geworstel 140. Dus ik helemaal blij maar i seigenlijk toch raar?? Hoop wel dat het snel over is.

san misschien een andere speen proberen…

zat ik me net te bedenken…

misschien moet ze te veel moeite doen en geeft ze het op…

misschien dat ze al een 6 mnd speentje aan kan…

ik zou ook eens voor de fles haar tandvlees insmeren met tandenspul… misschien dat dat helpt…

Heb dus zondag de Icare lijn gebeld omdat ze toch wel erg weinig dronk/drinkt…

Het feit dat Melinda bijna 6 maand is groeit ze niet zo hard op dit moment,en dan vind Melinda zelf dus ook dat ze minder nodig heeft…

Ik moet wel op blijven letten dat ze zo,n 5 keer per dag een goede plasluier heeft…

Gisteren heeft ze gedronken

7 uur 130 cc

11.15 150 cc

16.00 200cc

20.15 200 cc

Dus dat was voor haar doen een redelijk goede dag…

Maar zondag had ze dus echt een mindere dag wat dat betreft…

80 cc

130 cc

150 cc

200 cc

Tussendoor krijgt ze

12.00 fruithap

18.00 groente hap plus 60 cc roosvicee

Heeft ze misschien geen spruw? Dat ze daar na even drinken last van kijgt?

spruw heeft ze niet

misschien krijgt ze alles te vlug achter elkaar…

7 fles

11 fles

12 fruit

16 fles

18 groente + sap

20 fles (pap)

is best veel zo he :mrgreen:

als je nu eens de 2e fles en het fruit omdraait… zou het dan niet minder zwaar op de maag wezen???

ik heb het nu zo

7 fles

9.30 fruit

13 fles

16.30 groente

18.30 fles

23.00 fles (meestal wordt dat 23.30)

tussen 13 en 16.30 mag ze wat sap en een kwart liga 1e stap…

alle flessen 180cc+ 6 en wat rijstenbloem

( straks als we over gaan naar 3 flessen valt die laatste weg…)

ik heb er meer tijd tussen zitten…misschien dat Melinda haar maagje nog vol zit…

of ze is gewoon bezig met een ander schema te regelen… dat ze al naar 3 flesjes wilt…

of ze is gewoon even opstandig :mrgreen: dat kan ook he… dat ze even grenzen aan het testen is… zij kan dat nog maar op 1 manier…via het eten…

Anique heeft dat ook gehad, toen ze nog de fles kreeg :wink:

Het had bij haar echt te maken met tandjes. Als die eenmaal door waren dronk ze weer prima.

Wat wel eens hielp is de speen van de fles in de koelkast doen. Die is dan lekker koud en doet dan dus geen pijn.

Succes! Het is idd geen pretje, een gillende baby de fles geven.

Misschien heeft ze even gewoon geen zin meer dan kan ook natuurlijk. Veron had dit ook al vrij snel toen hij fruit en groente had geproeft maanden lang wilde hij bijna geen fles en ineens dronk hij weer goed. En 130 of 150 zou ik geen drama van maken hoor :wink:

en ik zou nu stand 3 nemen van je 3standenspeen :wink: stand 2 werd hier ook niet meer geacsepteerd bij 6 maand :snooty:

we hebben een maand geleden de 3 standen speen gekocht maar madam kreeg er niks uit :?

Sinds friso de samenstelling van friso extra heeft veranderd drinkt ze al minder, want het is dunner…

Ze heet tandjes inmiddels al 2 dus die zijn haar aan het plagen

Ze is soms best wel koppig :mrgreen:

en ze groeit dus nu ws niet zo snel waardoor ze blijkbaar minder nodig heeft…

Vanmorgen om 6 uur legde ze bij 80 cc het bijltje er al bij neer dat kan natuurlijk niet he :naughty:

Na veel gemartel lief gepraat enzo dronk ze toch in totaal nog 150 cc op

standje 3 waar ze niets uit krijgt? :shock: dat is me nml een gat waar je u tegen zegt.groter dan dat is er niet voor zover ik weet.

standje 2 kreeg ze niks uit …

ze zat er raar op te kauwen

heb je het nmr dat je moet hebben wel aan de onderkant van de binnenkant zitten? snap je me nog? :think:

euh leg eens uit :oops:

me man zij dat ze er op zuigt?

en dat ze er op moet knabbelen maar dat doet ze niet