drama in bijenkorf amsterdam

Moeder springt met kind van Bijenkorf Amsterdam

Uitgegeven: 22 oktober 2007 19:18

Laatst gewijzigd: 22 oktober 2007 20:36



AMSTERDAM - Een moeder is maandag met haar kind van de vierde verdieping in de Bijenkorf in Amsterdam naar beneden gesprongen.



Moeder springt met kind van Bijenkorf



Beiden zijn in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Het kind dat ongeveer 1 jaar oud is, is inmiddels overleden. Volgens de politie is er sprake van een poging tot zelfmoord.



De vrouw sprong rond 18.00 uur met haar kind van een balkon in het warenhuis op de Dam. De Bijenkorf is direct ontruimd.



De identiteit van de slachtoffers en de motieven van de vrouw zijn onbekend.



© Novum



lees het echt net op Nu.nl



vreselijk wat erg dit zeg :shock: :cry:

:shock: :shock: :shock:



My gosh wat erg… :cry:

:frowning: ik hoorde t net… echt zo vreselijk! maar ook voor al die mensen die dit hebben gezien …

:cry: :cry: :cry:



Zo’n arm hummeltje.



Waarom gebeuren er toch zo’n vreselijke dingen met kleine kinderen…?!

ik las het net ja… echt erg :frowning:



het leven van zo’n klein kindje ontnemen, hoe durf je…

Is ze gevallen of gesprongen?



Je zult maar getuige zijn van zoiets…brr…

Had je kind desnoods in handen van een wild vreemde gedrukt en was zelf gegaan als je zonodig wil !





Wat kan ik hier kwaad om worden zeg!!

@Jubbes wrote:

Had je kind desnoods in handen van een wild vreemde gedrukt en was zelf gegaan als je zonodig wil !





Wat kan ik hier kwaad om worden zeg!!




Nou idd, ik vind het meenemen van kinderen in dit soort dingen zo vreselijk egoistisch.

Dat jij het nou niet ziet zitten wil niet zeggen dat je je kind ook moet mmenemen en nu zal je zien, overleeft zij de sprong wel, kan ze mooi als straf meedragen dat ze haar kind heeft vermoord.

:evil: :evil: :evil: :evil: GRRRRRRRRRRRRRRRRR



Ik begrijp het niet en kan/wil het ook niet begrijpen.

Kinderen laat je leven JIJ wil toch uit het leven???



*gaat even buiten afkoelen *

WTF :evil: dacht het niet gekker kon…wel dus



dat mens moeten ze de rest van dr zielige leventje martelen

Wat erg als je dit ziet gebeuren terwijl je lekker aan het shoppen bent.



Moet zeggen dat ik me laatst wel afvroeg toen ik bij de Bijenkorf was, of er nog nooit iemand daar gesprongen was. Omdat het zo hoog en makkelijk is om over de rand te klimmen.

Maar nu heeft iemand het dus gedaan.

Valt me op dat vaak de verkeerde persoon dit soort dingen overleeft, heel apart, hoe vaak lees je niet dergelijke dingen, man/vrouw vermoordt die en die en probeert daarna zelfmoord te plegen, duh, niet gelukt :shock: . Net zoals dit, hou het lekker bij jezelf, er zijn genoeg mensen die met liefde je kindje willen overnemen zodat jijzelf makkelijker een duik kunt nemen. Ik word helemaal naar van dit soort dingen, gatverdegatver :twisted:

Het blijkt niet eens de moeder te zijn :shock: …



Ben benieuwd of we hier nog meer van horen…



Maar het is verschrikkelijk…



gr patricia

zoals een collega net al zei: wat zeg je in hemelsnaam tegen je kind, als jullie op dat moment toevallig op de damrak lopen en dit dus voor je ogen zien gebeuren??? :shock:





(uh niet de moeder??? :eh:)

@babylover wrote:

Het blijkt niet eens de moeder te zijn :shock: …




dit staat op RTL tekst..... :think:

ONGELOFELIJK!!!

:shock: niet de moeder :shock:



ik begrijp het niet dat je zoiets kan doen, dat komt omdat ik niet weet wat ze gedacht heeft en wat ze al heeft doorgemaakt de afgelopen tijd en wat de rede is om je kind de dood in te jagen of eigenlijk te vermoorden(als het de moeder is dan he).



nu het blijkt dat het de moeder niet is snap ik er nog veel minder van dan dat ik het al niet snapte…



heel triest :cry: :cry: :cry:

dit staat er nu:



De Bijenkorf in Amsterdam gaat dinsdagmorgen weer gewoon open. Maandag werd het filiaal ontruimd en gesloten nadat een vrouw met een kind van de vierde verdieping naar beneden sprong. Het kind overleefde de val niet. De vrouw ligt zwaargewond in een ziekenhuis.



Vrouw in Bijenkorf liet kind eerst vallen



De politie heeft de 23-jarige vrouw aangehouden.



Het incident gebeurde maandag rond 18.00 uur. Wat er precies is gebeurd, kon een woordvoerster van de politie niet zeggen. Nog nietbevestigde bronnen zeggen dat het om een moeder en haar anderhalf jaar oude dochtertje zou gaan. Ze zou het meisje eerst hebben laten vallen, voor ze zelf sprong. Het onderzoek van de politie loopt nog.





Het is hier dus wel de moeder en ze is niet samen met haar kind gesprongen maar heeft eerst haar kind naar beneden gegooid.



Het wordt steeds triester.

Ben echt benieuwd wat haar hiertoe heeft gedreven. Kan het me gewoon niet voorstellen dat je zoiets doet met je kindje.

:cry:

Daar zijn geen woorden voor :cry:

Ben er een dag later nog akelig van…