Mijn meisje kon zaterdag opeens draaien van rug naar buik, eerst twijfelde ik of ik haar niet op haar buik had gelgd :lol: dus nog een keer op haar rug gelegd en ja hoor niet lang erna lag ze op haar buik
Nog een paar keer gedaan maar sinds zondag avond kan ze het opeens niet meer. Zonet op het kleed boos omdat het niet wil (nu was ze ook moe weet niet of dat invloed heeft)
Is het normaal dat kinderen iets kunnen en dan opeens het niet meer doen? en dan na paar dagen hopelijk wel weer?
Was hier ook! Ik vol trots dat Aukje kon draaien, vertikt ze het een aantal dagen daarna :think: Maar ineens deed ze het weer, en weer vol trots :inlove:
Hier ontwikkelt mijn dochter zich nog steeds op die manier: ze doet iets een paar dagen heel vaak, om het dan dagen/weken niet te doen en dan ineens weer wel.
Ik vraag me af… waarom maak jij je gelijk zorgen als het eerst wel lukt maar daarna niett meer? Bedoel het niet negatief ofzo maar ik vind je een overbezorgde mama :mrgreen: Terwijl je meisje het super doet… :thumbup:
OT: Katie draaide in het begin meer en dan ineens werd het minder! Als ze al is gaan rollen… Dan is dat al een heel begin
Ik maak me ook niet zorgen , vroeg me het alleen af of het normaal is.
Ja overbezorgd ben ik misschien maar ik heb genoeg meegemaakt om misschien wat overbezorgder te zijn dan gemiddelde mama
Kan me wel bij voorstellen! Had daar geen rekening mee gehouden. Sorry daarvoor :-* Maar je meisje doet het geweldig! Alleen rolt ze lekker erop los wanneer het haar uitkomt :inlove:
ze is heerlijk aan het draaien zo heerlijk :inlove: :inlove: