iris lag vanochtend op haar buik…
nu heeft ze zich zelf zo gewurmd dat ze op haar buikje terecht is gekomen, en dat vond ze niet zo leuk hahahahahaah
maar wat als ze dat nu ook in bed doet???
Baker je haar nog in?
Want dan moet je even op gaan letten. Misschien kun je haar in een slaapzak leggen met het voeteneind onder het matras gestopt. En het bedje opmaken als een matrozenbedje. ken je dat, als een soort zak om het matrasje.
Lev draaide zich ook heel vroeg om, maar dat was toen steeds uit woede en niet in bed.
nee ze is niet meer ingebakerd…
en zelfs met slaapzak vind ik haar overal in bed terug
Veron is nu natuurlijk wat ouder maar doet t zelfde , ik heb nu zijn deken weg gehaald en hij slaapt dan in een slaapzak .
Hij draait ook op zijn buik als hij gaat slapen ,in het begin vond ik het doodeng maar ja kan er ook niet de hele nacht naast zitten.
Hij slaapt hgewoon graag op zijn buik.
Is ook wat je zelf denk ik vind en denkt , ik zou niet vastleggen denk ik .
Groeten loes
kim ik heb een aerosleep voor dat probleem , nina draait ook en slaapt meestal op haar buikje , maar met een aerosleep kan ze gewoon ademen mocht ze de kracht niet hebben om haar hoofdje op te tillen en om te draaien , dus met dit ding ben ik een stuk geruster :thumbup:
Kim, ik gebruik heel bewust en aerosleep. Dat geeft mij een veilig gevoel. Kinderen van 3 maanden kunnen vaak hun hoofd al goed omhoog tillen en leggen hun hoofd goed opzij.
Sanne rolde gisteravond op een haar na ook al op haar zij. Laat haar maar doen, want ik houd het toch niet tegen. SAnne heeft ook nog een slaapzakje aan.