vanaf wanneer mag een baby in een draagzak?
heb je een boekje??
daar staat dat wel in.
Heb Lianne in de doek vanaf newborn gedragen de zak was meende ik 3 maand.
Maar meende ik… heb je niks aan :mrgreen:
6 weken geloof ik? Zo een baby bjorn bedoel je toch?
Anders vanaf geboorte geloof ik zo een doek.
draagzak vanaf 12 weken. In een draagdoek vanaf de geboorte omdat je ze evt in foetus houding kan dragen
bbedankt voor jullie antwoorden.
Wij hebben de baby bjorn original. Wat ik uiteindelijk heb kunnen vinden is dat ze hier vanaf 3,5 kg of 53 cm in mag. Dat wijkt af van de andere modellen die zijn v.a. 6 weken of later.
Heeft iemand ervaring met deze zak?
de babybjorn idd vanaf 6 wkn hier heb ik hem niet heel veel gebruikt dit keer wil ik voor een draag doek gaan mag vanaf dag 1 en kan lang door gebruikt worden
Dat geld dan toch niet voor de Original? Daar staat bij dat deze vanaf 53 cm of 3.5 kg gebruikt mag worden? Dat is dan toch eerder dan 6 weken?
klopt dat staat nu in… mijn vk advieseerde immer vanaf week 6 … merkte ook dat me dochter er eerder niet lekker in lag…
moet trouwens ook zeggen mischien hadden jullie dat ook dat ik last kreeg van me schouders en rug met de b-bjorn… ?
Nou ik zoek het nog wel even goed uit dan.
Het s zo handig als ik smorgens mijn oudste naar school breng vandaar.
Maar goed 6 weken is ze ook zo weer!
ik vond het hoofd je vrij liggen kreeg die zak niet zo dat zeg maar het hoofdje niet echt bleef bewegen en dat vond die van mij niet fijn:-(
lijfje sloot wel goed aan op me borst
snap wel dat je het super handig vind idd is mischien een doek nix dan die kan je de eerste weken als sling dragen en daarna gewoon knopen als een zak?
Vanaf wanneer kan ik de BABYBJÖRN Draagzak Original gebruiken?
Je kunt de draagzakken van BabyBjörn Draagzakken al gebruiken vanaf het moment dat je kindje is geboren, als hij of zij maar ten minste 3,5 kg weegt.
Hoe verstel ik de hoofdsteun van de BABYBJÖRN Draagzak Original?
De hoofdsteun van de BabyBjörn Draagzakken moet worden gebruikt totdat de nekspieren van je kindje sterk genoeg zijn om zelfstandig het hoofdje rechtop te houden. Je kunt de hoofdsteun verstellen door de bovenste korte banden aan weerskanten van de draagzak aan te trekken of losser te maken. Zorg ervoor dat er genoeg ruimte is voor het hoofdje van je kind, zodat hij of zij vrij kan ademen. Zie de geïllustreerde “gebruiksinstructies�
Hoe lang achter elkaar kan ik mijn kind dragen in de draagzak?
Je kunt je kind in de draagzak ronddragen zolang als hij of zij daar tevreden is. Het is echter niet goed voor kleine kinderen om gedurende langere tijd in dezelfde positie te zitten zonder te bewegen. Daarom adviseren we altijd goed in de gaten te houden wat je kind nodig heeft en af te wisselen tussen de draagzak en bijvoorbeeld een babysitter, kinderwagen of reiswieg.
nou dan heb ik aparte kids hihih want dat hoofdje lag er idioot in hihihih :shock: