Draagzak Kipling

Ik heb van iemand de draagzak van Kipling gekregen. :smiley:

Erg fijn natuurlijk, maar ik heb er geen handleiding bij gekregen.

Wie heeft deze draagzak ook en wil mijn vragen beantwoorden?

1. vanaf welke leeftijd geschikt?
  2. hoe schoonmaken?
  3. Kan de draagzak in de wasmachine?

Ik heb hem ook, maar ook tweedehands dus ik heb er helaas ook geen handleiding bij. :wink:

Ik weet wel dat baby’s in het algemeen vanaf 6 weken in de draagzak mogen (eerst met het gezichtje naar jou toe, en dan vanaf een maand of drie mogen ze er ook andersom in).

En schoonmaken deed ik altijd gewoon met een vochtige doek, ik heb hem nooit in de wasmachine gedaan eigenlijk…

@Noasmama wrote:

Ik heb hem ook, maar ook tweedehands dus ik heb er helaas ook geen handleiding bij. :wink:

Ik weet wel dat baby’s in het algemeen vanaf 6 weken in de draagzak mogen (eerst met het gezichtje naar jou toe, en dan vanaf een maand of drie mogen ze er ook andersom in).

En schoonmaken deed ik altijd gewoon met een vochtige doek, ik heb hem nooit in de wasmachine gedaan eigenlijk…

Okidoki, dank je wel :thumbup:

Heb m geleend en diegene had ook geen handleiding. Ze zei vanaf een week of 6 en schoonmaken…geen idee, heb ik niet gedaan deze is zo goed als nieuw en als ie vies wordt, gewoon iets proberen denk ik dan maar?

Volgens mij als je zo’n draagzak op wolwasprogramma in de machine doet kan het geen kwaad hoor.

Hij wordt dan zo zacht gecentrifugeert, dat het echt niet beschadigt.

Oke dank je wel :wink: