wie heeft er een draagdoek?
als ik tessa er rechtop in stop, steekt haar hoofdje boven de doek uit en moet ik het vasthouden. Ze kan er toch nog niet te groot voor zijn? Of ik te klein? Wat doe ik fout?
iets hoger beginnen met knopen…
hoe bedoel je? wat moet hoger? (ik ben hier niet goed in hoor :oops: :lol: )
de eerste slag die je op je buik doet, moet dan m.i. iets hoger beginnen (dus net onder je borsten), dat hielp bij anna in elk geval wel… bij jasper heb ik het nog niet geprobeerd, die ligt nog lekker dwars…
heb je wellicht ook een foto??
nee, foto heb ik niet.
maar als ik die hoger doe, dan komt tessa toch ook hoger te liggen? Ga het eens proberen in ieder geval.
Ik doe hem trouwens al best hoog, want omdat ik klein ben reikt de doek sowieso van mijn borsdten tot mijn heupen.
vind het moeilijk om te zeggen wat je fout doet, zonder foto. Probeer het eens samen met iemand. jij houdt je kind vast zoals je het bij je wilt dragen de ander knoopt de doek.
ik kan het sowieso alleen met zijn tweeën… :oops: .
het is wel jammer. Als het eenmaal goed zit, is het ideaal, maar het ‘installeren’ gaat zo moeizaam dat ik hem bijna nooit gebruik :?
Waar woon je als het in de buurt is wil ik je wel helpen meestal is het toch een kwestie van een keer voordoen dan nadoen. Want het is zooooo simpel :mrgreen:
Als je de tekeningen goed bekijkt zoals je die krijgt als je googelt kom je er meestal ook wel uit.
ik heb er een handleiding bij en volgens mij doe ik het wel zo… :? . Ik weet wel hoe het moet, maar ik ben gewoon erg onhandig . Zal je pb-en waar ik woon.
Lena, herkenbaar hoor. Als je kind eenmaal zit…geweldig. Maar ik sta vaak met het zweet op m’n rug om alles op z’n plek te krijgen.
Het is vooral een kwestie van vaak proberen…Haha, moet ik nodig zeggen! :lol: Kluns die ik ben.