Draagdoek gezocht

Ik zou heel graag willen kijken hoe R. het vind in een draagdoek, maar om nou zelf gelijk 1 aan te schaffen terwijl ik nog niet weet of hij het wel wat vind, word mij een beetje te gek.

Dus is er iemand die toevallig nog een draagdoek heeft liggen en er niks mee doet die ik zou mogen hebben/lenen (of voor een klein bedrag over mag nemen?)

Als R. het dan niks vind, dan zit ik niet met een nieuwe draagdoek, dat vind ik een beetje zonde… (Heb hetzelfde namelijk ook al gehad met een kolf, had een nieuwe gekocht en moest toen na 2 weken stoppen met bv…dus zit met een gloednieuwe kolf… :frowning: )

waar woon je?

Misschien iemand van de draagdoekmama’s die bij je in de buurt woont waar je een doek van kan lenen?

Ik woon in Hoogeveen…

Ik heb wel een ringsling voor je, dat is in elk geval wel lekker als ze nog veel in de komma houding bij je liggen… je kan hem ook als hangmat in de box spannen… maar het is geen knoopdoek, die heb ik niet.

De ringsling is beige met een sierflap van donkerbruin broderie zijde, heel neutraal dus. Hoogeveen is 30 minuten hiervandaan, dus zou hem zo langs kunnen droppen.

Ik heb net een reactie gekregen van iemand bij ons uit de kerk dat ik van haar de draagdoek mag lenen, dus ben voorzien!! Maar in elk geval wel heel erg bedankt! :-*