draagdoek/draagzak mama met grote borsten.

Hoihoi

ik wil graag de kleine in een draagzak of draagdoek .Maar ik heb een behoorlijke voorgevel en bij de meeste kom ik daar dus mee in de knoei.

Wie heeft dit ook en heeft iets gevonden wat toch past.

groetjes

marlies

Mijn bhmaat is 80 of 85 G en ik gebruik de babybjorn active (draagzak) en heb nergens last van.

ik heb ook niet bepaald kleine borsten, maar ze hebben bij mij bij geen enkel draagsysteem in de weg gezeten :think:

ik heb cup E en bij mij is het ook geen probleem (ik denk zelfs dat P lekker zacht ligt te wiegen in de draagdoek :lol: )… Er is een draagdoektopic ergens bij de babypraat geloof ik, daar staat ook wel een foto van mijn kleine in de doek bij mij.

wji hadden een draagzak van chicco en dat is dus geen pretje met grote(re) borsten!

Ik vond het geen pretje en de dragzak zat ook gewoon niet lekker om de een of andere reden. Mijn man had hier geen last van (maar ja, die heeft dan ook geen borsten :wink: )

hier 95 H :shifty: en ik heb altijd de baby bjorn active gebruikt en een ringsling. Beide zaten prima. Al is een goede Bh net zo belangrijk. Als ik een niet goed steunende bh aanhad en mijn borsten daardoor wat lager hingen dan de bedoeling, dan zat het allemaal niet lekker.

Maar met een goede bh, geen probleem en heb alle kinderen gedragen tot zeker 1 jaar. (mies zit er nu nog in)

oke dan zal ik eens kijken naar die baby born active

bedankt allemaal

groetjes

marlies