Hallo,
Afgelopen dagen deed mijn laptop het prima op ons nieuw draadloos netwerk. Vanmiddag ineens hield ie er mee op.
Hij geeft ook op geen enkele manier beschikbaar draadloos netwerk aan. Met de kabel rechtstreeks op de modem doet het internet t perfect.
Wie kan me even op weg helpen waar ik dit moet zoeken!?
Tnx
Ingrid
Ow sjips dit had niet in de huiskamer gemoeten…
sorry modi’s! :oops:
Je router misschien resetten?
Heb ik ook wel eens. Dan trek ik de stekker uit het stopcontact en daarna weer erin. Dan doet ie het weer.
ik heb opmijn laptop in ingebouwde router ?
laatst had tim het knopje omgezet van de laptop :shock:
ik bellen… mevrouw de router is goed… amai heb me rot gezocht, totdat ik
het lampje niet zag branden in de laptop
@cees77 wrote:
Heb ik ook wel eens. Dan trek ik de stekker uit het stopcontact en daarna weer erin. Dan doet ie het weer.
zelfde hier. Altijd even stekker eruit en dan na 10 sec. er weer in. Doet ie het weer :thumbup:
hmm dat heb ik allemaal al geprobeerd. Maar ook zo vreemd dat ie geen enkel netwerk weergeeft.Normaal geeft ie het net werk van de buren ook weer in de lijst maar nu helemaal niets…
heb je het kopje wireless niett uitgeschakeld staan??
Soms druk ik ook per onegluk dat knopje uit en de 1e x zocht ik mij ook rot…
ik zet op mijn lap het knopje wi-fi ook wel eens per ongeluk uit, zit naast de aan/uit knop nl…
daar heb ik ok aan zitten denken maar ik weet niet welk knopje dat op mijn laptop zou moeten zijn…kan er geen ontdekken namelijk…
Welk type laptop heb je? Anders even opzoeken waar het knopje zit bij de leverancier?
Bij mij zat hij aan de voorkant op mijn oude laptop, was het een schuifje en nu zit er een knopje bovenaan mijn toetsenbord.
En anders kan je ook nog naar het configuratieschem, netwerk gaan om te kijken wat daar de status van je verbinding is.
Succes.
Groetjes Bianca
@Ingrid28 wrote:
daar heb ik ok aan zitten denken maar ik weet niet welk knopje dat op mijn laptop zou moeten zijn…kan er geen ontdekken namelijk…
meestal heeft het een vel blauw lampje… als je die ziet aanstaan weet je iig dat het aan staat en dat ergens anders het probleem zit. weet je het merk en type van je laptop, anders kan je gewoon gaan googlen waar dat knopje/schuifje zit
:oops: :oops: :oops:
Ja NijmanB!!!1
Je hebt helemaal gelijk!
Er zit inderdaad aan de voorkant een schuifje…
Hij doet het weer!
Dank je wel!!!
Ik had me al suf gegoogled maar dit is volgens mij een al wat ouder model…kon er niet uitkomen!
maar het was zoo simpel hiih
Gelukkig doet ie het weer :mrgreen: :thumbup:
@Ingrid28 wrote:
:oops: :oops: :oops:
Ja NijmanB!!!1
Je hebt helemaal gelijk!
Er zit inderdaad aan de voorkant een schuifje…
Hij doet het weer!
Dank je wel!!!
Ik had me al suf gegoogled maar dit is volgens mij een al wat ouder model…kon er niet uitkomen!
maar het was zoo simpel hiih
Fijn dat je het gevonden hebt :thumbup: .
(is mij gelukkig nou nog nooit overkomen :liar: :liar: :mrgreen: )
Groetjes Bianca
Ik ga het natuurlijk niet ana mijn man vertellen hihi, heb het groot techisch probleem natuurlijk ZELF opgelost! :mrgreen: