Dr. Phil bemoeit zich met baby Jamie Lynn Spears

LOS ANGELES - Het was slechts een kwestie van tijd, maar Dr. Phil bemoeit zich nu ook met de zwangerschap van het 16-jarige zusje van Britney Spears.



De Amerikaanse tv-dokter noemt moeder Lynne Spears een goede en toegewijde moeder. „Ik sprak haar gisteren en ze vroeg me voor haar te bidden�, zei hij tegen het Amerikaanse tijdschrift People. „Lynne is best ontdaan momenteel, maar ze kijkt erg uit naar de positieve kant hiervan.�



Afgelopen week werd bekend dat Jamie Lynn zwanger is van haar vriendje. Dat leidde tot grote consternatie, omdat Jamie Lynn een - tamelijke brave - rol in de populaire tienerserie Zoey 101 speelt. Op websites en in kranten noemden ouders de zwangerschap vrijdag onder meer ‘erg verontrustend’ en een ‘slecht voorbeeld’.



Grote zus en zangeres Britney is al moeder van twee zoontjes. Ze is momenteel in gevecht over de voogdij van de kinderen met haar ex-man Kevin Federline.



telegraaf.nl







Tjee, is dat nou nodig dat hij zich daarmee bemoeit?

Is dat gewoon niet aan de ouders zelf??? :think:

Och, hij heeft weer een nieuw project zo te zien :roll:

Wat is er bemoeierig aan?



Hij heeft haar moeder gesproken, en doet daar “verslag” van, ik zie nergens iets belerends of bemoeizuchtigs.

Of ik interpreteer het verkeerd?



Niet dat ik die man heilig vind hoor, maar zie niets verkeerds in zijn uitlatingen over haar… :think:

ik ben het helemaal eens met anneke…



Zie niet in wat daar bemoeizuchtig aan is of een nieuw project?



Deze man heb ik veel respect voor en hij toont alleen maar zijn hulp in dat toch al verstrooide gezin…Tenminste iemand die hulp bied waar nodig is :wink: dan alleen die irritante Paparazzi :evil:

@Sooki wrote:

Och, hij heeft weer een nieuw project zo te zien :roll:




:lol: :lol: :lol: