dr brown fles

me kleine meisje spuugt steeds :frowning: ik heb nu verschillende flessen gebruikt onder andere de avent fles (speen is te groot melk loopt er naast) de difrax s fles met standaard speen en de kers speen en allebeide keren spuugt ze het weer uit :frowning:

ook heeft ze erg veel last van krampjes en is hele avonden en nacht wakker ik heb nu een dr brown fles gekocht wat zijn jullie ervaringen ermee en hebben jullie tips?

Roos, wij hebben ook de dr Brown fles gebruikt. Eigenlijk pas sinds een paar weken weer terug naar Avent, omdat de hoeveelheid voeding met water niet meer past in die van dr Brown.

Amy had heel veel last van krampjes, maar met de fles van dr Brown was dat zo goed als over. Wel spuugt ze nog altijd veel, maar dat heeft meer te maken met haar verkoudheid die ze heeft sinds ze naar het kinderdagverblijf gaat.

Wij zijn er dus super tevreden over!

Welke Dr.brown heb je dan 111?? Wij hebben hem ook en gaat nog prima…



Even on-topic Dr.brown is :thumbup: , supertevreden over!!

Hier ook dr Brown gehad en was super te vreden :thumbup:



En idd dr Brown flessen heb je in verschillende maten.

Ik had de brede hals flessen en daar kon zeker tot 300 ml voeding in.

roosje hier ook dr brown fles en ben tevreden ondanks seth nog wel last heeft van krampen maar dit waarschijnlijk een andere oorzaak heeft.



hier gisteren de grotere fles van dr brown gekocht, 240ml.

ik gebruik hem nu sinds zaterdag en zie al verbetering :dance: maar gebrui ook drupjes voor de krampjes

wel klokt ze zo af en toe maar ze heeft gelukkig niet weer gespuugd :dance:

Ik rade de dr Brown heel veel aan in mijn gezinnen (ben kraamverzorgende). En ik hoorde altijd alleen maar succes verhalen. Zelf had ik ze voor mijn dochter ook in huis…maar die krijgt tot op heden nog de borst, dus heb ze alleen gebruikt om gekolfte melk in te bewaren :wink:



Pas je wel op met de druppeltjes!!!

Atje, die van 240ml inderdaad. Maar onze kleine uk krijgt 210+7, en dan past het niet meer in de fles. Niet in de brede hals, maar ook niet in de smallere variant. Gek dat dat bij Sterretje wel lukt? :think:

Misschien door de dikte van de voeding? Ukkie krijgt omneo ipv standaard…

@111, misschien is de befree dan wat voor je, die is iets groter.

DR brown is de opvolger van de B-free fles.



De B-free fles is eigenlijk de orginele fles, en DR-brown heeft deze fles dus nagemaakt.



Vind de B-free fles er net wat makkelijker uitzien, wat er binnen inzit is niet zo groot en lijkt mij makkelijker schoon te maken.



Dochtertje is 20 maanden oud en gebruik de B-free flessen nog steeds, echt helemaal tevreden.

Alleen het schoonmaken vind ik wat minder, dat alles uit elkaar halen etc… Maar uiteindelijk kun je het staafje in de fles er gewoon uithalen, dus weer minder schoonmaken :mrgreen:

Wij zijn terug overgestapt naar de normale avent toen de voeding niet meer paste. Zonder problemen nu, blijkbaar kunnen de darmpjes het binnenkrijgen van wat lucht nu wel goed handelen.

Born Free flesjes zijn uber top!!! :thumbup:

Bijna hetzelfde als Dr. Brown, alleen dan nieuwer en beter geloof ik (zeiden ze in de winkel haha).