dr. Brown fles

Hoi hoi,

Wie o wie heeft er ervaring met de dr. Brown fles?

Ik zit erover te denken om deze aan te schaffen, maar ben benieuwd hoe jullie deze fles vinden.

Groetjes Lothlorientje

Vind hem geweldig.

Dochter is 9 maanden en gebruik heb nog steeds.

Alleen Dr brown is niet de orginele.

De B-FREE is de orginele en die heb ik.

Is wel niet overal verkrijgbaar.

Ik dacht dat dr. Brown de originele was?

Ze hebben het bedrijf samen opgestart en teon is dr brown (geen idee of hij echt zo heet :slight_smile: ) weggegaan en zelf gestart. Is dus hetzelfde principe.

Ik heb ze ook gehad maar bij ond was het geen succes. Kwam omdat er met ons grietje iets anders aan de hand was.

Hier was het echt een uitkomst. De krampjes werden zichtbaar minder en dronk heel rustig. Er liep nooit iets langs zijn mondje.

Wij hadden eerst de lange smalle (die ligt echt fijn in de hand). Maar daarvan waren heel vaak de spenen op in de winkel dus toen hebben we uit noodzaak de brede genomen.

Bij een volgende zou ik zeker weer de Dr. Brown’s nemen :thumbup:

Wij hebben hem en zijn zeer tevreden.

Kièro heeft geen krampjes en drinkt heel rustig.

een aanrader voor iedereen die een flesje gebruikt.

Groetjes Chico.

hier hebben we de Dr brown en de bfree en ik vind de bfree prettiger omdat daar die lange staaf niet meer inzit en je die dus ook neit schoon hoeft te maken. Maar we geven nu 's avonds een pap fles en die geven we nu maar weer met avent omdat door het ventiel van de bfree de pap blijft hangen. Maar het zijn wel super flessen

onze zoon heeft last van hevige krampen echt de hele dag door :frowning:

Hij is over gezet om de Omneo en noh hielden de krampen aan…

Maar sinds ik de dr Brown fles gebruik is het zo goed als over :dance:

dus ik ben zeer te vreden over deze fles :mrgreen:

Waar kun je deze flessen kopen in een gewone winkel?

Bij de prenetal en bij de etos. prenetal heeft de meeste keuze

Hoi Lothlorientje,

bij ons meisje was het geen succes, de dr. brown fles.

We hebben het bij een aantal voedingen geprobeerd, maar ook bij deze fles ging het te snel voor haar :think:

Na iedere voeding zette ze het op een krijssen dus wij zijn weer verder gegaan met onze zoektocht naar de “best passende” fles.

Zo zie je maar weer, ieder kindje is anders en reageert anders.

Voor de een werkt ie perfect en voor de ander is dit 'm niet.

Heb je ondertussen een goede fles gevonden?

Groet,

Monique.

ik ben helemaal in to the dr Brown flessen… Geweldig… Super uitvinding… Kleine van mij deed het er super op… Ik had eerst allemaal flessen van advent maar deze staan nog allemaal nieuw in de kast…

super flessen! Ik heb een klein gratis proefflesje en al paar keer gebruikt! Ook in mijn gezinnen raadt ik altijd deze flessen aan!

@moosie3 wrote:

Hoi Lothlorientje,

bij ons meisje was het geen succes, de dr. brown fles.

We hebben het bij een aantal voedingen geprobeerd, maar ook bij deze fles ging het te snel voor haar :think:

Na iedere voeding zette ze het op een krijssen dus wij zijn weer verder gegaan met onze zoektocht naar de “best passende” fles.

Zo zie je maar weer, ieder kindje is anders en reageert anders.

Voor de een werkt ie perfect en voor de ander is dit 'm niet.

Heb je ondertussen een goede fles gevonden?

Groet,

Monique.

Heb je er orginele Dr brown spenen er op? (evt misschien een kleinere) en zit de ventiel goed??

Ik heb namelijk eens een verkeerde speen er opgezet en die fles bleef toen maar door stromen…

Met de orginele spenen heb ik daar geen last van…

Ik vond het ook hele fijne flessen van dr.brown. Ons meisje had geen krampjes meer. Ik vond het wel raar dat je de fles niet uit mag koken. Hij mag blijkbaar alleen in de magnetron steralisator. Ik heb hierover nog met de fabrikant gemaild. Maar hij mocht niet uitgekookt worden anders konden ze de kwaliteit niet meer garanderen.

Ik kook de flessen gewoon uit hoor en zet te ook gewoon in de magnetron om de voeding te verwarmen en nog steeds geen defect of wat dan ook op te merken :slight_smile: