Douchen op de camping

:mrgreen: :mrgreen: Nog een paar dagen en loop weer zo 3x per dag even onder de douche door :wink:

Kids vinden het geweldig, kunnen zelf douchen, niets hokjes op slot, niet bij de deur/muntjesonzin kunnen, gewoon zo ga maar douchen afdrogen bij de caravan :thumbup:



Heerlijk hoor, maar wat Dragon zegt ieder zijn ding, toch als je je in de sauna op gemak voelt bloot tussen anderen zou je het gewoon eens een weekje kunnen proberen.

Je hebt ook combinatie campings textiel en naturist, maar wij gaan naar alleen naturist. Moet de eerste dag ook altijd weer even wennen hoor, maar zalig geen strak zittende broeken :wink: geen witte strepen, lekker helemaal bruin bakken 8)

oke oke, je hebt me aan het denken gezet.





wat me tegenhoudt, is een beetje dat ik ook als ik daar dan even geen zin in heb, in mijn blote kont geacht wordt te lopen…leg deze leek eens uit: die gemengde camping textiel-nudisten, is dat met aparte gedeelten? Of is dat gewoon een beetje ieder doet waar ie zin in heeft? dus naakt en in kleding loopt door elkaar?

Persoonlijk heb ik het niet zo op de gemixte campings… :shifty:



Maar als je er even geen zin in hebt, doe gewoon een mooie omslag doek om of een bikinie broekje aan :slight_smile:

Dat kan gerust zolang je maar niet geheel gekleed gaat (broek,t-shirt, etc…) is dat geen probleem en je moet natuurlijk niet de hele vakantie met een doek omlopen maar zo af en toe is er niets mis mee…



Mijn partner is het gewend van jongs af aan, ik was dat niet (ik zo preuts opgevoed als maar kan) en zag er eerlijk gezegd de eerste keer best wel tegen op :shifty:

Maar het is mij echt reuze meegevallen en sinds dien wil ik eigenlijk niets anders meer :mrgreen:

En idd wat f’lien zegt het is zooooooo ontzettend makkelijk en vooral met kinderen vindt ik het heerlijk.

En het scheelt een hoop werk met inpakken qua kleding hahaha

Maar hoe doe je dat dan met dit weer? Want ik loop nu ook niet in een 't shirt of korte broek, dus naakt zou dan helemaal koud zijn… :think:

Haha nou het is niet verboden om helemaal geen kleding te gebruiken hoor :slight_smile:

Als je het koud heb trek je gewoon lekker je kleding aan en als het van dit heerlijke herfstachtige weer is :roll: kijkt echt niemand je vreemd aan als je kleding aan doet, dan houd zelfs meer dan de helft van de gasten zijn kleding aan.

Ook in de avonden dragen mensen vaak gewoon hun kleding.

Daar ben je gewoon vrij in, er zijn natuurlijk van die fanatiekelingen die dag en nacht naakt lopen daar is niets mis mee, maar als jij je kleding aan wilt omdat je het koud hebt is dat prima.



Ik ben echt een koukleum heb vaak in de avond als een van de eerste mijn kleding aan :lol:

Op het terras werd er op een gegeven moment al naar gevraagd " hè X het is al 19:30 hoor moet je niet eens wat aan doen" haha

Is dan wel een hele kleine en fijne camping waar we al jaren heen gaan :wink:

Niet alles gelezen, maar mijn tips:



Wij zijn de eerste week van Juli geweest, Marith 2 jaar en 8 maanden.

Naar de douche nam ik een boodschappentas mee en daar zat alles in.

Dan had ik nog een plastic zak mee waar de vuile/natte was in ging.

Ook altijd bang dat er wat op de grond zou vallen maar met die boodschappen tas ging dat goed en ik had de buggy mee, daar kun je ook van alles in en aan hangen.



Bij ons toiletgebouw hoefde je geen muntjes te gebruiken.



Maar de douches waren of te heet of koud… :?

Er was ook een babywasgelegenheid; een ruimte met twee babybadjes. Daar heb ik Marith ook een keertje in gedaan ondanks dat ze al groter is.

Maar ze wou er niet meer uit, hihi. Dat badje had ik lekker warm gemaakt.

Die douche was geen succes met haar. Ene moment moest ik zien dat ik haar als de wiedeweerga er vandaag trok omdat die weer heet werd en het volgende momente gilde ze dat het zo koud was…