Wij zitten middenin de verbouwing van de badkamer, wat manlief allemaal zelf doet. Nu hebben we tijdelijk een douchegordijn (de goedkoopste die ik kon vinden op Marktplaats), maar dat plakt helemaal aan je vast als je doucht. Nu wil ik het verzwaren, maar hoe? Van die dingen voor tafelkleden voor tuintafels heb ik nu niet en met de Paasdagen gaat dat ook niet lukken. Knijpers glijden er vanaf, dus heeft iemand een spetterend idee? Het douchegordijn moet wel in de douchebak blijven hangen en de douchebak is best klein…
Groetjes,
Viratine
Wij hadden tijdens de verbouwing van de badkamer 2 van die goedkope gekocht en vastgetapt aan de douchebad (aan de binnenkant, als de bak nog goed droog is)
aan de zijnkant konden we instappen. Niet heel erg handig, maar alles buiten de bak bleef zo mooi droog.
Zal later eens een foto opzoeken
veiligheidsspelden, en daaraan een dichtgeknoopt boterham zakje met daarin een theelichtje :eh: :think: :mrgreen:
en dan meerdere
Als er het gordijn een sukje open laat komt er koude lucht bij en plakt hij niet zo vast. Door de warmte trekt het gordijn altijd naar binnen namelijk.
@Kers wrote:
Als er het gordijn een sukje open laat komt er koude lucht bij en plakt hij niet zo vast. Door de warmte trekt het gordijn altijd naar binnen namelijk.
mijn idee!!! (is nu zooo blij dat ze een douchebak met schuifdeuren heeft!!!
Onderkant versieren met spijkers :mrgreen:
Wegsmijten dat douchegordijn en zo’n gladde stof gordijn kopen… laatst was er nog een topic over… bij Xenos volgens mij… niet duur… :thumbup:
Sorryyyyyyyyyy… ik lees het net… tijdelijk gordijn… ok…
heb je knikkers? Randje omklappen, vastlijmen ofzo en vullen met knikkers :mrgreen: