ik ben op zoek naar een duowagen, gezien de komst van de tweede, en Steven nog te jong is om alle afstanden te lopen.
Nu zag ik een nieuwe wagen staan voor 100,- de -Marco Duo- heeft iemand hier ervaringen mee? Loopt het een beetje prettig, kan de kleinste een beetje fijn liggen?
Ik ben gewoon wat aan het rondsnuffelen dus tips zijn welkom, maar ik dacht een nieuwe is niet duur voor 100,-, gezien de meeste duowagens op marktplaats ook die prijs vragen als ze er nog een beetje goed uitzien dan.
Ik heb onze Kiwi Explorer (Phil&Ted) voor €200.- van MP gehaald, dus dan is 100euro zeker niet duur. Met die wagen heb ik alleen geen ervaring
Ik heb een “marco” en beviel mij altijd wel prima.
ik heb ook een phil&teds!
Duowagen leek mij niet handig (ivm de breedte).
Denk dat zo rond de 100 euro wel goed is ja, voor een duowagen.
Hier de fietskar in gebruik als duowagen…
Suus ligt in een zacht glooiend babyschaaltje in een voetenzak die bij een maxi cosi hoort. Ze vind het heerlijk en slaapt altijd zo.
Mies kan ernaast zitten. Hij kan achter de fiets, hij kan dicht bij wind en regen, hij is super wendbaar en niet breder dan een gemiddelde 2ling wagen en ik kom dus elke winkel in en hij is inklapbaar en past bij ons in de achterbak.
Dus dat is mijn ervaring…
Ik vind die wagens achter elkaar echt hard duwen en veel werk.
En ik heb ze van goedkopere kwaliteit wel eens kats bij de duwer af zien breken bij het opbeuren naar een stoepje… :shifty:
ZOwel de phil en teds als een duo fietskar…Allebeide bevallen prima!
hier graco duowagen, mutsy duowagen
geeft toch de voorkeur aan de mutsy
als ik jouw was zou ik zowiezo kijken naar een duowagen met luchtbanden
en achter elkaar heb er geen moeite mee gehad… nu ze beide ouder worden wordt het wel zwaarder…
maar als ik het over zou mogen doen… .zou ik een tweelingwagen naast elkaar kopen. (met luchtbanden… )
wij hebben voor nummer 2 en 3 een oude quinny duo wagen aangeschaft via marktplaats, was maar 15 euro ofzo…
Echt oud maar ook niet zo lang hoeven gebruiken!
hier ook een phil en teds, al meer dan drie jaar plezier van (en via mp gekocht )
Nou ik heb hem binnen de Marco. Steven klom er meteen al zelf in, en ging zitten van kom maar op mam we gaan naar buiten :roll: .
Ziet er goed uit denk dat ik er veel plezier van ga hebben over paar weekjes.
En dat voor maar 100,- tenminste voor een nieuwe een goede aankoop lijkt me.
Bedankt voor de tips en ideeen allemaal, heb er even rustig over na kunnen denken en wat wagens uitgeprobeerd hier en daar. De Phil en Teds ja die lijken mij helemaal geweldig, alleen de prijzen vielen me wat tegen :? .
ik heb ook zoiets als de ‘marco’ en gebruik hem nog steeds. we hebben er zelfs tegels in vervoerd van de achter naar de voortuin. En hij doetet nog steeds. Nog nooit wat afgebroken ofzo. Vind het een handig ding. Wel een beetje zwaar als de oudste voorin zit, maar normaal winkelen etc is goed te doen, alleen door het zand/modder… nee dat nooit meer :mrgreen:
Mijn vriendin heeft een duowagen van koelstra en toen die in de babykamer stond dacht ik jeetje wat een breed ding, hoe ga je die straks de deur door, de trap afkrijgen en naar buiten. Blijkt dat het toch wel gezichtsbedrog is, want ze kon er zo mee door de deurpost (woont niet in een nieuwbouwwoning met hele brede deuren) lopen, vond het echt reuze meevallen en zou daar zelf ook voor kiezen dan voor zo’n wagen achter elkaar, heb ik ook ooit eens mee gelopen, maar vind dat helemaal niet makkelijk lopen.