Ik ben op zoek naar een cadeautje voor de 3e verjaardag van mijn dochter.
Ze vind op de computer erg leuk dus we dachten iets van een spelletjescomputer of zoiets als deze Dora tv Globe.
Iemand ervaring met dit speelgoed?
ik heb op het punt gestaan um te kopen. maar ik hoorde van deze of gene kokster dat het toch niet zo’n succes was. Geloof dat het grootste minpunt was dat het ding niet echt lekker bestuurt voor een kind. Dus dat ie heel gevoelig is, maar dat een kind natuurlijk nog niet zo’n fijne motoriek heeft om dat zo precies te kunnen doen. dus dan kunnen ze er eigenlijk net niks mee. heb ik dus van horen zeggen.
en heb je vervolgens iets anders gekocht wat tv/spelcomputer betreft?
nee.
@fiep klophout wrote:
ik heb op het punt gestaan um te kopen. maar ik hoorde van deze of gene kokster dat het toch niet zo’n succes was. Geloof dat het grootste minpunt was dat het ding niet echt lekker bestuurt voor een kind. Dus dat ie heel gevoelig is, maar dat een kind natuurlijk nog niet zo’n fijne motoriek heeft om dat zo precies te kunnen doen. dus dan kunnen ze er eigenlijk net niks mee. heb ik dus van horen zeggen.
Ik ben die kokster en vind het inderdaad niets.
Het lukte M.ateo wel maar hij moest soms gewoon echt een paar minuten aan dat ding rukken voordat hij de kant op die dat ding bedoelde.
Hij ligt nu te verstoffen op de kast…
M.ateo heeft nu een v-tech pocket ding en dat vind hij geweldig…