dora kasteel accesoires

hoi hoi



Het kasteel hebbenw e van Dora,maar je kan er uitbreidings sets bijkopen.

Zoals een keukentafel met stoelen en zitgedeelte enz enz.

Maar nu ben ik aan het rond bellen,maar hier in de buurt verkopen ze dat nergens en kunnen er ook niet meer aankomen :roll: :roll: :roll:

Iemand hier toevallig enig idee waar dat te koop is.



Zal zo zelf ook even googlen :wink:

kzie hier wel eens wat bij blokker…allemaal losse doosjes…zal zo eens kijken omet toch die kant op :mrgreen:

Helemaal super :thumbup:



Wordt via google niet veel wijzer :think:





Heb de mensen die op mp hebben staan gevraagd waar ze de accesoires vandaan hebben. Wie weet kom ik er zo ook nog achter.

Ow had ik het niet goed in de huiskamer geplaatst? :? :?





Issie toevallig nog bij de blokker geweest?





En verder niemand enig idee waar ik dat kasteel kan opleuken???

Hoi hoi



Dit is het kasteel Issie en voor de inboedel moet je even op mp dora kasteel invullen,daar stan wel kastelen op MET inboedel :lol:

Ik kan er zo geen plaatje van vinden.

Link mp is



http://link.marktplaats.nl/237607540

Hier bij de bokker niks :cry: :? :?

Ook interto
s niks en en bij top * toys niet en bij toy*xl niet. :cry:



Iemand nog enig idee??

bij sommige blokkers hebben ze er wta van , in belgie vin dik er nog vaak wel wat van , en soms duiken ze gewoon ergens op , ik heb alles er van , ik heb ze op marktplaats nieuw nog in de doos kunnen kopen , als ik een keer wat zie zal ik het je doorgeven

dank je pegje :-*

schoentje, ik zal hier morgen eens in de blokker kijken !

Volgens mij heeft E.va nog van alles liggen van dat kleine Dora spul. Dat heeft oma een keer gekocht maar ik had toen al geen idee waar het bij hoorde. Ik zal straks ff kieke. Christan ligt nu te slapen en het ligt op zijn kamertje. Ik weet niet of het wat is hoor!

En volgens mij verkopen ze allerlei klein Dora spul hier in het dorp bij de prijsmepper maar die is pas woensdag weer open!

Dit is wat ik hier nog heb liggen. Geen idee waar het bij hoort. Ook heb ik nog de oma van Dora maar die kon ik niet zo snel vinden.

En ik wil nog wel even voor je kijken woensdag in de winkel.

karin 2 , dat is van d ekleine dora huisjes, zoals de boomhut , die zijn ook erg leuk , hier hebben we ze ook , maar die wat bij het kasteel horen , die zijn groter en kunnen d earmpjes en benen bewegen , en hebben magische dingen , zoasls een magische tafel , of piano, of koets , heel leuk allemaal

Ik heb nu deze maar besteld van de bart smt. :? :? Hoop dat ik die voor woensdag binnen is. Het kasteel laten we dan maar even op zolder liggen



Maar die accesoires van het kasteel zijn nog steeds welkom hoor :wink:



Karin2 dat is idd spul voor de boomhut van Dora als ik me niet vergis.

Lief dat je meedenkt :-
:-



Dietske ik hoor vast nog wel van je of ze ze daar hebben :-

vergeet ik de foto bij te voegen :oops:





Hier zit het meubilair erbij,maar is denk ik niet zo leuk als het kasteel :think: :think: :think: :think: :think:

Maar goed woensdag is ze al jarig,dus moest toch wat verzinnen zo snel :mrgreen:

Nou ik denk dat ze dat superleuk vindt Inge!!! :o :thumbup:

ja ik ben geweest ze hebben diverse dingen bij de blokker van dora allemaal kleine doosjes ook met schatkistjes enz…wellicht zijn die van het kasteel

schoen, ben er niet geraakt vandaag, maar ik kijk in de loop van de week nog wel!

@issie wrote:

ja ik ben geweest ze hebben diverse dingen bij de blokker van dora allemaal kleine doosjes ook met schatkistjes enz…wellicht zijn die van het kasteel






hoi hoi,maar ze hebben dan ook meubeltjes? Bed zoek ik dan en een eethoek en een zitgedeelte.

Maar Hengelo is nog wel een keer te doen. Daar kan ik wel eens rond neuzen.Bij de blokk*r was dat he?