Dora Hater

De tijd is gekomen… dora is niet meer “leuk” :dance:

Net stond dora op. Hoor ik vanuit de woonkamer Dora roepen; “aan wie vragen we waar we heen moeten”

Hoor ik souf: Jah aan de kaart, dat vraag je elke keer! Weet je het nou nog niet! :mrgreen:

Ik lag in een deuk. Super. Hebben jullie kindjes ook eens van die uitspraken aan de hand van TV programma,s?

Ja, bij Dora :mrgreen: !

Als ze voor de zoveelste keer vraagt: hoeveel hebben we daar-en-daar van nodig?? Dan roept Emma geïrriteerd: “Driehie!”

Zeer herkenbaar dus.

Zoonlief vindt Dora nog helemaal geweldig (sorry)

Maar weet je waar ik me onwijs aan erger “en jij MOET helpen” dan ligt me altijd voor in de mond “ik MOET helemaal niets”

Wel grappig. Mijn zoontje vindt Dora wel en niet leuk. Hij zegt: ‘Ik word moe van’, van je gevraag, doe het maar zelf! Echt niet leuk meer!

ik vind dora ook :sick: , maar melissa vind het prachtig, en dankzij dora telt melissa nu tot 10 in het engels

Mijn kinderen vinden dora dus echt geweldig en ik vind het echt knut griet met die rot aap op laarzen met die rot stem.

en idd jij moet helpen ik heb het een keer gezegd het enige wat ik moet is poepen en nu krijg ik dus steets te horen van mijn dochter ik moet alleen poepen :?

net als dat ze bosbessen gingen plukken bij zwieber zn hol en dat ze zeggen zwieber niet stelen ik dacht meteen halllllllo uit wie zn tuin loop je te jatten DORAAAAAA :evil:

zeg rugzak zeg rugzak :evil:

@mamadidi wrote:

Mijn kinderen vinden dora dus echt geweldig en ik vind het echt knut griet met die rot aap op laarzen met die rot stem.

en idd jij moet helpen ik heb het een keer gezegd het enige wat ik moet is poepen en nu krijg ik dus steets te horen van mijn dochter ik moet alleen poepen :?

net als dat ze bosbessen gingen plukken bij zwieber zn hol en dat ze zeggen zwieber niet stelen ik dacht meteen halllllllo uit wie zn tuin loop je te jatten DORAAAAAA :evil:

zeg rugzak zeg rugzak :evil:

:lol: :thumbup:

Hier zijn twee Dora-fans. We vinden het einde altijd het leukst, als er gevraagd wordt wat het favoriete stukje was. Mijn zoontje antwoord dan elke keer: ‘dat het afgelopen is’. :lol:

hahahahaha ik lees dit nu pas haha geweldig

Dora is gewoon echt AF-SCHU-We-Lijk En welke l*lhannes heeft in godesnaam bedacht dat die tas en die kaart slechthorend zijn Ik heb dus een p/kl euter die veel te luidruchtig is en daar proberen we echt aan te werken , staat ie voor dora en dan is het weer “kaart HARDER!! KAAAARRRRRRT”

GRRRRR :twisted:

Maar meneer vind het altijd nog geweldig helaas :lol:

Hahahaha

Ik weet nog toen Daan 2 was dat hij telkens zei als hij de trap oid op liep:

“climb up, zeg maar…climb up…”

Zeer lachwekkend zeker ook omdat hij de woorden: “zeg maar” erbij zei…

Hier nog eentje die het gehad heeft, en niet alleen met Dora. Daarom een vraagje: wat vinden jullie kinders wel leuk, en wat is geschikt? Want ik vind de gewone Nick echt nog niet geschikt net zomin als Zapp.

Hier al een hele jonge Dora fan…Als mijn dochtertje van 9 maanden in de kinderstoel zit en ik haar fruit geef en zing/roep: “Zwieber niet stelen, zwieber niet stelen” draait dat hoofdje accuut achterom richting tv!!! :mrgreen: