Zijn er vandaag nog meer mensen naar de dora en diegofandag in ouwehandsdierenpark geweest? Ik vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen :oops: Nu hebben we een abonnement en hoefden we niets extra’s te betalen (en kregen we wel gewoon 2 rugzakjes ) dus we klagen niet, maar ik heb er een beetje een katerig gevoel aan over gehouden. Hebben meer mensen dit of hebben we gewoon net pech gehad?
groetjes maartje
wat moet ik me bij zo’n dag voorstellen ?
dat er 2 van die poppen rondlopen ?
Jullie hebben nog geluk gehad.
Wij hebben ook een abonnement, maar konden pas begin van de middag gaan.
Dus voor ons niet eens meer een rugzakje, alle shows al vol, en ga zo maar door. Binnen een half uur waren we weer weg.
Ook wij hebben en abonnement en konden pas 's middags. Geen rugzakjes voor onze kinderen, shows bijna vol! Om 13:00 konden wij aan kaartjes voor de show van 15:00 komen. Toen dus ook maar eerst het park door. Echt véél te druk (maarja, wij zijn verwend met de rustige woensdagen en vrijdagen die we normaal gaan). Daarna in de rij voor de show, binnen wachten en toen duurde de show 6 minuten! Daarna nog 3 kwartier in de rij voor schminken. Ja, mij viel het ook erg tegen, maar dat kwam met name door de drukte. De speurtocht zijn we niet eens aan begonnen, daar was het gewoon té druk voor.
In de klas bij mijn zoontje bleek dat andere kinderen “gewoon” 2 rugzakjes hadden gepakt. Snap ik dan ook die ouders niet hoor, zeker leuk voor neefjes en nichtjes en zo.
Wel weer een mooi leermoment in de klas (als jij er dan 2 hebt is het wel aardig als je er eentje aan Toby geeft).
Maar goed, die moet ook leren met teleurstellingen om te gaan.
wij zijn ook geweest
en was idd erg druk maar wat ben ik geschrokken van andere ouders mennnn wat een hysterie en dan heb ik het over de volwassenen die hun kinderen mee sleuren en duwen en trekken aan die kinderen voor een leuke foto
wij hebben vanaf een afstandje staan zwaaien naar dora en diego mijn dochter zeer gelukkig omdat ze "terug"zwaaiden en geen trauma op gelopen