Doppler

Ik ben nu een poosje zwanger en wil graag zo’n doppler aanschaffen. Nu kwam ik op internet 3 verschillende tegen. Allemaal van Angelsounds. Ze varieren van 35 euro tot 110 euro. Heeft iemand ervaring met die Angelsounds dopplers? En zo ja, welk model dan? Ik heb ze gevonden op http://www.zozwanger.nl

geen idee…maar ik heb er eentje gehuurd toen ik zwanger was.

Is dat niks voor jou?

Heb 3 kids en ben zwanger van de 4de maar weet niet eens wat het is :oops: :oops: :oops:

Ik heb iets anders gestemd, het is geen antwoord op je vraag, maar ik ben niet zo voor angels sounds ed.



Stel dat je thuis het hartje een keer niet kan vinden, dan kun je je behoorlijk ongerust maken terwijl er waarschijnlijk niets aan de hand is, je bent immers geen deskundige…



Daar komt bij dat de meningen ook verdeeld zijn over het wel/niet schadelijke gevolgen voor het ongeboren kind.



Anyway, waarschijnlijk zit je niet op mijn antwoord te wachten.

Wbt je vraag daar kan ik je dus niet mee helpen, ik heb het nooit gebruikt in mijn zwangerschap.



Geniet van je zwangerschap!

@Nathalinde wrote:

Heb 3 kids en ben zwanger van de 4de maar weet niet eens wat het is :oops: :oops: :oops:




Dat is net zo’n apparaatje wat de vk heeft om naar het hartje

van je (ongeboren) kindje te luisteren.

@Joy wrote:



Daar komt bij dat de meningen ook verdeeld zijn over het wel/niet schadelijke gevolgen voor het ongeboren kind.




dat is ook zo met het maken van echo's overigens....

ik moet eerlijk bekennen, dat ik nu bij de 3e zwangerschap ook een angelsaund heb gekocht…maar!!!

tot dat ik het kindje echt voelde bewegen (elke dag!!!mistens 3 a 4 keer) dus vanaf een week of 20 ik hem bijna niet meer gebruik…



als ik nu ongerust ben, ga ik liever met de handen op de buik liggen en “wachten” tot ik beeb voel, als ik haar binnen een paar minuutjes nog niet gevoeld heb wiebel ik iets heen en weer…waarna ze weer vlink aan het trappelen is…



voor die tijd vond ik het wel ideaal…maar soms ook om gek van te worden…als ik na 10 minuten het hartje nog niet gehoord had werd ik echt gek…en moest en zou het hartje horen soms lag ik wel een half uur met dat ding op me buik…



hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt…

http://www.babysound.be/default.aspx



Ik heb deze angelsound hier op KOK gewonnen. Ik heb hem nog niet gebruikt want ik kreeg een mk. Nu ben ik 10 weken dus binnenkort kan ik hem gaan gebruiken. Ik kan nu dus nog niet vertellen hoe hij me bevalt.

ik heb een angelsound en vond het erg leuk…

gebruik hem nu al een poosje niet meer omdat ik de kleine regelmatig voel schoppen…

wel word regelmatig gebruik afgeraden… ik mocht 1x in de week luisteren met de angelsound…

en als je het hartje niet kan vinden moet je niet ongerust worden want de kleine kan er dan gewoon niet goed voorliggen…



verder is het gewoon een leuk ding voor een intiem moment samen met je partner op de bank ff lekker naar het hartje luisteren… vonden wij erg speciaal…

@Danielle_M wrote:

http://www.babysound.be/default.aspx



Ik heb deze angelsound hier op KOK gewonnen. Ik heb hem nog niet gebruikt want ik kreeg een mk. Nu ben ik 10 weken dus binnenkort kan ik hem gaan gebruiken. Ik kan nu dus nog niet vertellen hoe hij me bevalt.




deze angelsounds heb ik zelf ook ik vind hem geweldig maar de eerste keren is het even oefenen bij mij duurde de eerste x wel een dik half uur voor ik hem gevonden had maar toen ik het door had had ik het hartje elke x heel snel :think: :thumbup: :inlove:

Ik heb hetzelfde gestemd en met de zelfde reden als Joy.



De geluidsgolven om hartje te kunnen horen zijn trouwens sterker als bij een echo - beebs proberen het ook te ontduiken.



Ik ben nu voor twee keer zwanger en natuurlijk was het wederom af en toe spannend hoe het allemaal gaat maar ik voel beeb nu elke dag en dan is het goed.



Gr Caroline

Ik heb die van de kijkshop (50 euro) en heb er veel plezier van gehad !

Vanaf een maand of 6 kan je het ook prima horen met een stethoscoop.

Een eenvoudige is al vanaf € 10.00 te bestellen op internet. Geen geluidsgolven iig.