doppler babybeats

ja ja ik ga hem toch huren :mrgreen: is er hier iemand met ervaring (veel ruis weinig ruis? betalingen met verlenging enz?

Geen ervaring met deze.

Ik heb zelf de angelsound bij de k.shop aangeschaft.

En ben er erg tevreden over.



En we kunnen hem ook aansluiten op de laptop zodat we het kunnen opnemen :inlove:



Oja… :lol: De eerste keer deed hij het niet zo goed. totdat ik de gebruiksaanwijzing erbij nam en las dat er iets (gel, lotion, water) tussen moest.

Ik gebruik dus bodylotion. Erg lekker om na gebruik je buik goed in te smeren :thumbup:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Zonneschijn wrote:





Oja… :lol: De eerste keer deed hij het niet zo goed. totdat ik de gebruiksaanwijzing erbij nam en las dat er iets (gel, lotion, water) tussen moest.

Ik gebruik dus bodylotion. Erg lekker om na gebruik je buik goed in te smeren :thumbup:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:




oohh dat doe ik steeds fout :oops:

@lizzy wrote:

@Zonneschijn wrote:




Oja… :lol: De eerste keer deed hij het niet zo goed. totdat ik de gebruiksaanwijzing erbij nam en las dat er iets (gel, lotion, water) tussen moest.

Ik gebruik dus bodylotion. Erg lekker om na gebruik je buik goed in te smeren :thumbup:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:




oohh dat doe ik steeds fout :oops:




ik heb een fles van het ziekenhuis hier staan :oops: :mrgreen: manlief dacht dat het bobyloyion was en heeft hem zo de tas ingemikt toen ik naar huis mocht na de opname :mrgreen:

ik heb thuis van doppler bf500. Is een ouder model die op de site van babybeats alleen nog verhuurd wordt.

Ik heb hem tijdens zwangerschap van Merijn gekocht via Ebay, nieuw in doos voor 99euro. Hij kostte toen elders ruim 150 euro.



Ik ben er erg blij mee. Ik heb hem de laatste maanden weinig hoeven gebruiken, omdat ik genoeg leven voel. Maar Ik heb hem wel vaker gebruikt in de 1e 17 weken. Dan voel je nog zo weinig en geeft het wel bevestiging dat er iets in je leeft. Gebruikte hem toen misschien 1x per week zo’n paar minuutjes

HIj geeft de hartslag net zo duidelijk weer als bij de VK.

@jet wrote:

ik heb thuis van doppler bf500. Is een ouder model die op de site van babybeats alleen nog verhuurd wordt.

Ik heb hem tijdens zwangerschap van Merijn gekocht via Ebay, nieuw in doos voor 99euro. Hij kostte toen elders ruim 150 euro.



Ik ben er erg blij mee. Ik heb hem de laatste maanden weinig hoeven gebruiken, omdat ik genoeg leven voel. Maar Ik heb hem wel vaker gebruikt in de 1e 17 weken. Dan voel je nog zo weinig en geeft het wel bevestiging dat er iets in je leeft. Gebruikte hem toen misschien 1x per week zo’n paar minuutjes

HIj geeft de hartslag net zo duidelijk weer als bij de VK.




mooi das goed nieuws! ik heb de eerste huurperiode nu betaald en ik kan hem dus begin volgende week verwachten, het lijkt me erg fijn om te kunnen luisteren wanneer ik wil! :dance:

@jacsansil wrote:

@lizzy wrote:
@Zonneschijn wrote:




Oja… :lol: De eerste keer deed hij het niet zo goed. totdat ik de gebruiksaanwijzing erbij nam en las dat er iets (gel, lotion, water) tussen moest.

Ik gebruik dus bodylotion. Erg lekker om na gebruik je buik goed in te smeren :thumbup:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:




oohh dat doe ik steeds fout :oops:




ik heb een fles van het ziekenhuis hier staan :oops: :mrgreen: manlief dacht dat het bobyloyion was en heeft hem zo de tas ingemikt toen ik naar huis mocht na de opname :mrgreen:




hahahaha lekker hoor :sick: vieze troep

trouwens dan hoef je mijnes niet meer :mrgreen: dan geef ik hem aan mijn schoonzusje

ik heb hem ook de eerste 3 maanden gebruikt

fijn idee om af en toe ff lekker in je eentje of met zijn tweetjes naar je frummel te luisteren!

@lizzy wrote:

trouwens dan hoef je mijnes niet meer :mrgreen: dan geef ik hem aan mijn schoonzusje
ik is jan ongeduld en jac ook dus tja… maar je schoonzusje vind het vast ook leuk!



en die fles … die blijft gewoon hier hij is ook nog eens bijna vol :mrgreen:

wat ben jij vroeg :shock:

@lizzy wrote:

wat ben jij vroeg :shock:
tja jac staat om 4.30 op he…dan ga ik ook meestal even met hem mee naar beneden een bakkie thee doen …wel zo gezellig!

Hoi allemaal,



Zo’n Doppler babybeats is wel handig als je zwanger bent, en zo onzeker bent als ik.

Ik lees nu pas dat zoiets bestaat.



Vanaf hoeveel weken zwangerschap is het te gebruiken???



Ik ben namelijk ongeveer 6 weken zwanger nu, heb 2 positieve zwangersch.testen. Ga vaker plassen, gespannen borsten en blauwe aders, rare smaak in mijn mond, borrelende maag/buik/darmen.

Sneller moe, meer en vaker honger.

Verder heb ik nu al sinds vorige week maandag 30 april een lichte bloeding, en die wordt niet minder maar ook niet meer.

Het is helderrood bloed, geen verdikkingen of stolsels erin, rood en schoon, verlies per dag wat druppels, hiervoor gebruik ik een inlegkruisje waar ik de hele dag mee doe.

Met afvegen zie ik dat het nog steeds hetzelfde bloed, en als ik ga plassen komt er eerst een klein beetje bloed uit, daarna wordt het gewoon geel. Ik heb verder geen last van erge buikkrampen.



Vorig jaar heb ik al 2 x een miskraam gehad, en ik hoop nu op een goede zwangerschap. Ik word vrij moeilijk zwanger, waardoor is niet bekend, maar zou volgende maand voor vruchtbaarheidsbehandeling moeten gaan als ik niet spontaan zwanger raakte.



Ik ben dus gewoon heel bang dat het weer mis is met mijn zwangerschap, gewoon door die bloeding.

Je hoort er positieve en negatieve dingen over.



Zo’n Doppler zou wel handig zijn voor mij, dan weet ik of er nog leven is.



GRoetjes Wilma32

@Wilma32 wrote:

Hoi allemaal,



Zo’n Doppler babybeats is wel handig als je zwanger bent, en zo onzeker bent als ik.

Ik lees nu pas dat zoiets bestaat.



Vanaf hoeveel weken zwangerschap is het te gebruiken???



Ik ben namelijk ongeveer 6 weken zwanger nu, heb 2 positieve zwangersch.testen. Ga vaker plassen, gespannen borsten en blauwe aders, rare smaak in mijn mond, borrelende maag/buik/darmen.

Sneller moe, meer en vaker honger.

Verder heb ik nu al sinds vorige week maandag 30 april een lichte bloeding, en die wordt niet minder maar ook niet meer.

Het is helderrood bloed, geen verdikkingen of stolsels erin, rood en schoon, verlies per dag wat druppels, hiervoor gebruik ik een inlegkruisje waar ik de hele dag mee doe.

Met afvegen zie ik dat het nog steeds hetzelfde bloed, en als ik ga plassen komt er eerst een klein beetje bloed uit, daarna wordt het gewoon geel. Ik heb verder geen last van erge buikkrampen.



Vorig jaar heb ik al 2 x een miskraam gehad, en ik hoop nu op een goede zwangerschap. Ik word vrij moeilijk zwanger, waardoor is niet bekend, maar zou volgende maand voor vruchtbaarheidsbehandeling moeten gaan als ik niet spontaan zwanger raakte.



Ik ben dus gewoon heel bang dat het weer mis is met mijn zwangerschap, gewoon door die bloeding.

Je hoort er positieve en negatieve dingen over.



Zo’n Doppler zou wel handig zijn voor mij, dan weet ik of er nog leven is.



GRoetjes Wilma32




Met 6 weken klopt het hartje van het kindje vaak nog niet. Met een apparaat van buitenaf sowieso nog niet hoorbaar. Jammer he?