doorzichtig grondplaatje strijkkralen 14x14

De kids zijn hier helemaal verslaafd geraakt aan strijkkralen leggen en ze vechten elkaar bijna de tent uit om het doorzichtige grondplaatje.



Ik zit bijna elke avond i-net af te speuren naar leuke figuurtjes voor ze op deze grootte en teken die dan ‘voor’ zodat ze dat eronder kunnen leggen.



Maar ik heb maar 1 zo’n plaatje en nu is er ook nog een scheurtje in gekomen! :o



Vanmiddag heb ik even gekeken bij wat winkels maar kan alleen witte krijgen. :frowning:



Is er misschien iemand die een kleine, doorzichtige heeft en er niets meer mee doet? Zou ik die dan mogen hebben/overnemen, plies? :pray:

Bij strijkkralenwinkel met bekende voor- en achtervoegsels te koop voor maar 95 cent :wink:

Merk : Hama

Ik heb een papegaai en had een beer (manlief te hard op gestreken, waardoor een aantal puntjes in een hoek een beetje plat door zijn geworden)



Niet te koop, maar ik weet wel dat ze in een doos zaten bij de zeeman. Ik weet niet of de zeeman die nu ook nog heeft? Ik geloof dat ik ook een klein kofferjte met strijkkralen bij de zeeman vandaan heb, daar zitten in elk geval geen doorzichtige plaatjes in.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik heb er wel 1 voor je.

Pb me je adres maar, dan mag je 'm overnemen tegen verzendkosten.



:-*

Bij de action staat nu ook een doos met strijkkraaltjes, en met 2 plaatjes erbij. Kost 2 of 3 euro volgens mij. Verschillende vormen per doos. Ik heb die laatst gehaald voor onze dochters, een hartje en best groot rondje heb ik gepakt.