Doorvoeden met 1 borst?

Is dat mogelijk?

Het lijkt erop (na bijna 6 mnd BV) dat mijn linkerborst ermee stopt…

Ergens vind ik het wel wat ‘‘moois’’ hebben, om zo langzaam aan af te bouwen, maar zolang ik dat nog niet wil…hóe goed is doorvoeden met 1 borst te doen?

Tips? Ervaringen?

Dat is prima te doen hoor.

Kijk eens hier:

http://www.borstvoeding.com/problemen/voeden-met-een-borst/

Ik heb ook 1 borst die het beter doet.

Ik begin elke voeding (naja dat wil zeggen elke ochtend) met mijn linkerborst, die drinkt ze goed leeg en daarna noge en paar slokken uit rechts. Als ik met rechts begin krijg ik geen toeschietreflex…en dit is iets wat met +/- 9 maanden gebeurde…daarvoor geen problemen.

Jos, ik heb Lenn 4 maanden met 1 borst gevoed. Ging prima! Niet eens iets van stuwing ofzo in de “slechte” kant. het was gewoon echt klaar daar.

Had alleen op een gegeven moment wel een behoorlijk verschil in grootte :mrgreen: want de goede kant nam het echt helemaal over en ging natuurlijk extra aanmaken, maar wat opvulling in je bh doet wonderen :thumbup:

Die slechte kant is nu trouwens ook weer minder vol enzo, maar ik begin vanaf t begin de voeding met die kant. Soms drinkt ze maar enkele minuten maar dan heb ik iig geen gedoe met 1 grote en 1 kleine tiet :lol:

Ja ik loop nu ook scheef :mrgreen: :mrgreen:

hier ook 1’tje die niet zo mee wil werken… Krijg uit die borst ook niks gekolfd terwijl als ons moppie eruit drinkt wel er tevreden mee is… Maar ik voel wel dat hij minder vol is als links…

Nou ja kijk het wel aan, het kan wel met 1 borst dus dan maar ongelijk lopen :wink:

grts patricia

Hier 1 voedende borst en daar zijn drie kinderen op “groot” geworden. Kan prima.

Thanks voor de antwoorden :-*