Hoi,
Vraagje: hoelang mag er maximaal tussen 2 voedingen zitten???
Ik zette altijd de wekker na 6 uurtjes snachts maar ze was me eigenlijk altijd voor behalve vannacht… (heb de wekker verder gezet zonder haar eten te geven)
Ze heeft er nu dus gewoon 8,5uur tussen laten zitten, mag dat wel?
Ze weegt trouwens 5600gram dus wel een flinkerd zullen we maar zeggen…
Ze groeit goed, doet het goed verder overdag netjes om de 3-4uurtjes drinken, savonds wat clusteren voor de nacht maar tot vannacht was dat nog zonder resultaat.
Ze pakt zo rond 21.30-22.00u haar laatste slokken, om 23 u aanleggen heeft geen zin.
Ik voed helemaal op verzoek…
grts patricia
Laat haar lekker slapen zou ik zeggen. Dat hebben wij ook gedaan.
Ze meld zich wel als ze honger heeft. En als ze overdag wel gewoon om de 3-4 uurtjes drinkt is het toch prima, en als ze tevreden is :thumbup:
En ze heeft een lekker gewicht!! :thumbup:
Haar gewoon lekker door laten slapen. Kan geen kwaad!
Door laten slapen en ervan genieten :mrgreen:
Onze meid was ook een week of 5/6 toen we gestopt zijn met de wekker te zetten.
En die slaapkop van mij ligt nu nog te slapen :inlove: weliswaar om 7 uur ontbijt gehad (drinken schone broek en weer in bed) maar ze gaat nog even lekker door :inlove:
Als ze overdag goed drinkt gewoon laten slapen 's nachts!! (Als je je daar goed bij voelt natuurlijk!!) Haar gewicht is geweldig!!
Als ze in de ochtend gewoon normaal wakker wordt, of je kunt haar normaal wakker krijgen (niet suf, slecht wakker te krijgen enz) dan kan je baby gewoon doorslapen.
Je moet even kijken qua suiker (stijgen-dalen hiervan) of haar lijfje het zelf goed kan regelen.
Ook al is het gewicht goed van de kleine, toch suiker in de gaten houden. Er zijn zat mensen met flinkere baby’s waarvan de baby echt wel nog wakker gemaakt moesten worden voor de voeding omdat ze anders in de ochtend slecht tot bijna niet wakker te krijgen waren ivm suikerdaling.
De melk-inname kan je per 24 uur rekenen. Het kan geen kwaad als kindjes ineens langer gaan slapen, ze gaan gewoon op andere tijden meer drinken.
grtz
ja hier ook een die begint met doorslapen eerst keurig om de vier uur toen af en toe om de vijf en nu komt het voor dat er 7 uur tussenzit, maar dat leverde mij wel een borst ontsteking op. Ik was door de vermoeidheid door de stuwing heen geslapen en misschien was er zoveel melk dat beep niet alles leeg heeft gedronken, maar deze dame kon dus mooi aan de ab.
Ik heb mijn eerste zoon meer als 2 jaar gevoed en nog nooit een borstontsteking gehad. Wat een ellende is dat zeg.
bedankt voor jullie antwoorden…
Inmiddels laat ze al 11 uur tussen 2 voedingen… Gisteren heb ik ze om 20.30 op bed gelegd en om 7.30u heb ik ze weer aangelegd… Nu ligt ze te lachen in de box…
Normaal drinkt ze 1 borst per voeding, alleen savonds dan pakt ze ze allebei… De ene om 19u en de andere alweer een uurtje later…
grts patricia
owwwwww wat heerlijk, wat een luxe! Lekker van genieten joh dat ze dat doet en bijslapen natuurlijk :mrgreen: