doorslapen en exploderende ;-) borsten

De afgelopen nachten heeft Noémi doorgeslapen, heel erg fijn natuurlijk! maar ik ben al die nachten wakker geworden met overstromende borsten :mrgreen: dus bed nat en ook vrij pijnlijk omdat ze zo vol zaten.

past zich dit na een tijdje aan? herkennen jullie dit?heeft iemand tips?

hier ook gehad , en nog steeds na regeldagen :roll:



dikke handdoek eronder…en even doorbijten, dan is na een paar dagen alles weer keurig op elkaar afgestemd :inlove:



je kan eventueel wel met handmassage de ergste druk eraf halen als je erge pijn hebt :thumbup:

Ja dat past zich na een paar dagen aan !!!

Ik heb het ook nog na regeldagen.

bedankt voor de antwoorden, fijn te weten dat t zich aanpast :wink:

Ikmoet eerlijk bekennen dat ik mede om die reden niet alleen mijn kindje in het begin op vrzoek voedde maar ook op mijn verzoek. En als ik dan 's nachts wakker werd met borsten die op exploderen stonden dan maakte ik mijn kindje gewoon wakker , ging ik echt niet een uur wchten totdat ze eindelijk kwam.

Ik heb daardoor (dus door niks te doen en volle borsten te accepteren) dus een borstontsteking opgelopen :? Dus daarna heb ik mijn meisje ook wel eens wakker gemaakt hoor; ze sliep nl. 2 nachten niet door en dan een nachtje wel… dus niet echt een duidelijke ritme. Af en toe kolfde ik 's nachts af (als ik toch wat voorraad nodig had), maar dat is niet echt gezellig in een koud en donker huis.

oh dus toch wel oppassen geblazen. Kan een borstontsteking binnen 1 nacht ontstaan dan? Ik masseer ze wel soms snachts en laat er wat uitlopen, maar om echt te gaan kolven pff heb ik niet zo veel zin in, en dacht ook dan blijf ik t stimuleren snachts. Maar ik ga t wel in de gaten houden, hoewel t volgens mij vannacht al wel ietsje minder was.

Mijn dochter slaapt sinds drie dagen helemaal door (van half 8 tot 7). De eerste nacht dat ze dat deed stond ik ook echt op klappen. De afgelopen twee dagen heb ik rond tien uur s’avonds een keer extra gekolfd. Ik gebruik de extra opbrengst om mijn voorraad in de vriezer aan te vullen. Ik ben toch enigszins huiverig voor borstontstekingen, dus ik kolf liever een keer extra. En ook al kolf ik dan niet zoveel (80 cc) het is toch genoeg om s’morgens niet met enorm gespannen borsten in een soppend bed wakker te worden.