haha zit ik over een paar weken met de kleine aan de borst hier snachts te typen…
want geloof dat de nachterlijke uurtjes… voorlopig nog wel aan ons besteed zijn…
nee meiden… ik hoop dat jullie tussendoor nog een paar weken afhaken… en lekker kunnen slapen… voor ‘het einde’ van de zwangerschap… want ja… ook dan zullen ‘we’ vast gebroken nachten gaan krijgen
zag dat jullie toch nog echt een paar weken ‘achter’ mij liggen… dus ik gun jullie nog een hoooop doorslaap nachten
:hug: :hug:
Nou zo tegen het eind van mijn zwangerschap up ik dit topic nog maar eens.
Man, wat ben ik ongelofelijk moe! Het slapen is dus niet verbeterd. En mijn lichaam is echt op.
Maandag bij vk geweest en daar in tranen uitgebarsten. Ze hoopt dat nu ik verlof heb het toch wat beter gaat, maar ik heb er echt een hard hoofd in.
Ik bel haar maandag maar op…
Gos wat kan een mens verlangen naar een nacht doorslapen!
@Ingrid28 wrote:
Nou zo tegen het eind van mijn zwangerschap up ik dit topic nog maar eens.
Man, wat ben ik ongelofelijk moe! Het slapen is dus niet verbeterd. En mijn lichaam is echt op.
Maandag bij vk geweest en daar in tranen uitgebarsten. Ze hoopt dat nu ik verlof heb het toch wat beter gaat, maar ik heb er echt een hard hoofd in.
Ik bel haar maandag maar op…
Gos wat kan een mens verlangen naar een nacht doorslapen!
Jeetje, wat pittig, al die tijd zo slecht slapen. Bij mij was het maar van korte duur en dat vond ik al enorm frustrerend. Is er niets wat helpt om iets betere nachten te hebben?
Ik heb al vanalles uitgeprobeerd! Van speciale thee, aanpassing van voedingspatroon tot aan acupunctuur.
Helaas…voor mij was er niets wat hielp.
nog even doorzetten en dan zal het wel weer beter gaan…
@Ingrid28 wrote:
Ik heb al vanalles uitgeprobeerd! Van speciale thee, aanpassing van voedingspatroon tot aan acupunctuur.
Helaas…voor mij was er niets wat hielp.
nog even doorzetten en dan zal het wel weer beter gaan…
En nu maar hopen dat het geen 42 weken worden…
das nie lief :? :mrgreen: