doorlekker elke nacht

Thomas heeft elke nacht een natte romper, pyjama en slaapzak. Het is niet heel nat maar wel vochtig en hier wordt hij natuurlijk wakker van. Overdag plast hij veel maar gaat de plas door de hele luier. 's Nachts slaapt hij op zijn buik met zijn knieen opgetrokken. Hierdoor gaat de plas naar de bovenkant van de luier en als het daar verzadigd is komt het dus op zijn kleding want de luiers zijn nooit “vol” Overdag gebruiken we maat 4 van de pampers en 's nachts maat 5 maar dat is blijkbaar niet de oplossing. Ik kijk elke keer of alles in de luier goed naar beneden zit en dat zit het. Het is erg vervelend omdat Thomas 's nachts hysterisch wakker wordt, gelukkig weten we nu wel wat er aan de hand is en slaapt hij na een half uurtje weer maar toch zou ik graag willen dat hij de nacht doorslaapt.



Heeft iemand voor mij de gouden tip, andere luiers wat dan ook want ik weet niet meer wat ik moet doen en heb mijn slaap 's nachts hard nodig om overdag nog een beetje gezellig te zijn voor hem.

Hier ook gehad , ik ben een ander merk gaan proberen en toen was het over.

hadden wij ook met pampers nu hebben wij maat 4+ van kruidvat geen problemen meer Misschien is maat 5 te groot :think:

misschien voordat hij naar bed gaat proberen iets minder te laten drinken? En heb je over de luier ook een onderbroekje zitten? Dat kan ook nog wel eens schelen. Het sluit dan beter aan.

succes, hopelijk is het probleem snel opgelost

Wij gebruiken de active fit van Pampers voor 's nachts die zitten iets beter.

nu ik eraan terugdenk, schiet mij zomaar ineens te binnen weer…volgens mij hadden wij hetzelfde probleem met pampers op die leeftijd.

Ik ben toen overgestapt naar Huggies, dat was een wereld van verschil. Nu in de nacht gebruiken we wel weer pampers, maar ons kind is nu 4 en alleen in de nacht nog niet zindelijk. pampers zijn iets soepeler.

Hier luiers van de aldi! en gewoon nog maatje 4 en ze is nog nooit door gelekt! Succes verders met vinden!

visje, wij hebben precies hetzelfde probleem, ella slaapt ook in dezelfde houding :inlove: . nu hebben we de c1000 luier dus dat maakt ook geen verschil. heb ook een maat groter gekocht maar die sluit helemaal niet aan. hier lekt ze wel alleen door als ze tot 9 uur slaapt ipv 7 uur. erg vervelend hé.



nu ella diarree heeft is het helemaal feest :sick:

Lonneke vervelend dat Ella diarree heeft, ze krijgt zeker kiezen. Het is inderdaad een erg fijne houding om in te slapen geloof ik, alhoewel ik twijfel als ik zijn rode knietjes zie 's morgens.



We hebben nu huggies maat 4+ gekocht in de hoop dat dit zal helpen. Ik merk het snel genoeg want meestal is het rond half 3 's nachts feest.

Ik zou een pampers maat 4+ proberen.

Het plusje staat er alleen maar omdat het meer absobeerd.

Wij hadden maat 5 en daar begon Joey ook doorheen te lekker.

Nu met 5+ gaat het prima !

En? hoe is het gegaan vannacht met de huggies? Ben benieuwd. Voor ons waren destijds de huggies de oplossing.

Hij was om half 1 wakker, maar dat is niet zo gek als je ongeveer een maand al elke nacht wakker wordt. Maar alles is de hele nacht drooggebleven :dance: ben helemaal blij en nu maar hopen dat hij snel ook weer gaat doorslapen :pray:

Super, dat is fijn! Ik kan me voorstellen dat je je helemaal happy voelt. Wat een verschil kan dat maken hè, een luier.

Wij zijn destijds de huggies vanaf ook ongeveer dat moment ook overdag blijven gebruiken. Ik vond huggies altijd erg fijne luiers.

Je kunt ook de luier verkeerd om aan doen, dan neemt ie meer op aan de voorkant. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit zelf nog nooit geprobeerd heb, maar ik heb de tip weleens voorbij zien komen hier!

Ik heb het 1 nacht geprobeerd verkeerd om maar dat hielp niet omdat als nog de plas naar voren toe ging en daar geen extra absosptie gedeelte zit. Maar de Huggies werken goed dus hopelijk is dit de oplossing die we zochten

ik doe de luier van de meiden aan de voorkant een stuk hoger dan dan normaal, ook omdat ze op de buik slapen. Sarah is zindelijk en plast bijna nooit meer (ja nu ze uitslaapt tot 10:30 uur red ze het niet hé :lol: ) maar dat helpt hier wel… dus achterkant lager en voorkant een stuk hoger…

Wat ook nog wel eens wil werken zijn luierbroekjes. Deze sluiten beter aan rond de buik waardoor het doorlekken moeilijker is. Wij hebben ook de nodige problemen gehad hoor.



En toen de laatste avondvoeding (11 Ã 12 uur) eraf ging werd het al stukke beter. Minder erin = minder eruit :wink:

Joepie hij heeft de hele nacht doorgeslapen en is nu net pas wakker geworden :dance:



Avondvoeding krijgt Thomas al heel lang niet meer omdat hij er niet meer wakker voor werd en als we hem wakker maakte hij niet meer ging slapen.

Dat zat ik me ook te realiseren toen ik het bericht achterliet… Zo met een blik van… "Volgens mij heeft deze knul geen avondvoeding meer… :shifty: "



Maar fijn dat hij én lekker geslapen heeft én droog is gebleven!