Doorkomende tanden en koorts

Noëlle’s eerste tanden komen door, of wel ze zijn al door… Er zitten al 2 streepjes die al best scherp zijn. Nu krijgt ze vandaag ineens koorts en is ze vreselijk huilerig. Zou dit hiervan komen? Of is dat alleen als ze nog door moeten komen?

Dat kan inderdaad, als de tandjes op doorbreken staan. Heb je een bijtring? Dat helpt soms wel eens tegen de pijn.

Mijn dokter zei altijd dat ze wel wat verhoging kunnen krijgen van

doorkomende tanden maar echt koorts niet.

Hou de koorts in de gaten, wellicht is er dan misschien iets

anders aan de hand.

Beiden kindjes hier hebben nooit verhoging gehad met het doorkomen

van tanden/kiezen.

Een bijtring uit de koelkast kan lekker zijn idd, of je geeft haar lekker

een plakje koude komkommmer bijvoorbeeld.

@Paschal75 wrote:

Ik heb dat vaker gehoord, maar ik ken ook legio moeders die kinderen met koorts hadden toen er tandjes door kwamen, ik ben daar 1 van. Ik heb dus besloten die dokters niet te geloven :angel:

Hier hielp chamodent van VSM wel aardig, dacht ik.

@D. wrote:

@Paschal75 wrote:

Ik heb dat vaker gehoord, maar ik ken ook legio moeders die kinderen met koorts hadden toen er tandjes door kwamen, ik ben daar 1 van. Ik heb dus besloten die dokters niet te geloven :angel:

Hier hielp chamodent van VSM wel aardig, dacht ik.

hier hetzelfde :mrgreen:

Dave heeft er zo'n last van gehad, echt met een stevige koorts net voor de tandjes echt doorbraken... toen die door waren was de koorts ook weg..

hoop toch echt dat Jade er minder last van krijgt,..al vrees ik het ergste

Het is ook maar bij 1 dag gebleven… ALs je de huisarts belt zegt hij toch altijd dat je het aan moet kijken, een dag koorts is niet erg volgens hem. Hou altijd wel in de gaten of ze niet suf wordt of dat ze haar hoofd nog op de borst kan krijgen…

Gebruik ook chamodent, helpt prima hier!

Hier ook een ventje, derde tand zit eraan te komen. Zie een soort van wondje. Sinds zaterdagavond heeft hij koorts (boven de 38 graden). Hij is al weken verkouden en hoest enorm. Het is erg zielig, veel huilen enz. Ik kijk het vandaag nog even aan en dan ga ik morgen toch ha maar bellen denk ik.

esmay had giga last van de tandjes die doorkwamen ook met verhoging.

dentinox doet wonderen. bij ons werkte dat niet van vsm.

jayden had puur met de gewone tanden door komen. verhoging billen kapot en huilerig. dus dentinox er op en whala rustig :wink: